Πολιτείας & Πολιτικών κομμάτων

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΥΠΟΥ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
 
Κυβερνητικές Ανακοινώσεις

Αθήνα, 15 Σεπτεμβρίου 2003

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΩΝ ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΥΠΟΥ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΧΡΗΣΤΟ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ


.../...

Γεια σας και καλή εβδομάδα.

.../...

Ι. ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ: Σε άλλο θέμα. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχουν περιθώρια νέας κυβερνητικής πρότασης, σε ό,τι αφορά τις οικονομικές διεκδικήσεις κοινωνικών ομάδων και δη των εκπαιδευτικών, που είναι ένα θέμα πολύ επίκαιρο και εάν όχι, τί αντικείμενο έχει η κυβερνητική σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου, το απόγευμα;

ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ: Κάθε ευαίσθητο θέμα εξετάζεται από την κυβέρνηση. Σε κάθε ευαίσθητο θέμα, με μεγάλες κοινωνικές διαστάσεις, υπάρχει η άμεση παρουσία του Πρωθυπουργού. Αυτό είναι το νόημα της σύσκεψης. Οι κινητοποιήσεις γύρω από την παιδεία είναι ένα θέμα με ιδιαίτερη κοινωνική σημασία και ευαισθησία. Και φυσικά θα ασχοληθεί ο Πρωθυπουργός. Επιτρέψτε μου, όμως, με την ευκαιρία αυτή να πω το εξής:

Πράγματι, η κυβέρνηση, όταν καταρτίστηκε το μισθολόγιο της ΑΔΕΔΥ, είχε τονίσει ότι θα ληφθεί ειδική μέριμνα για τους δασκάλους και τους καθηγητές Μέσης Εκπαίδευσης. Αυτό, μάλιστα, το είχε αποδεχθεί και η ΑΔΕΔΥ, όταν είχαν συζητηθεί οι βασικές αρχές του μισθολογίου με τον υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών Νίκο Χριστοδουλάκη. Ηταν γνωστό από τότε ότι θα υπάρξει ειδική μέριμνα, πέραν του ενιαίου μισθολογίου των δημοσίων υπαλλήλων, για τους δασκάλους και τους καθηγητές Μέσης Εκπαίδευσης. Θα υπάρξει, λοιπόν, μια τέτοια ειδική μέριμνα. Το τί μορφή θα έχει, είναι θέμα που μελετάται αυτή τη στιγμή και θα υπάρξουν οι σχετικές διεργασίες και συζητήσεις.

Το δεύτερο θέμα, έχει σχέση με τους Πανεπιστημιακούς και γενικότερα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Εκεί, όντως, συγκροτήθηκε μια επιτροπή, η οποία μελέτησε το θέμα και υπέβαλε εισηγήσεις. Είχε τονιστεί από τότε ότι οι εισηγήσεις αυτές τις επιτροπής δεν είχαν δεσμευτικό χαρακτήρα και κυρίως δεν μπορούσαν να δεσμεύσουν το υπουργείο Οικονομικών, το οποίο είχε τονίσει, ότι σε κάθε περίπτωση, οι κινήσεις που θα γίνουν θα είναι στο πλαίσιο που επιτρέπει η ασκούμενη κυβερνητική πολιτική στο χώρο της οικονομίας. Γίνονται σχετικές διεργασίες, αυτή τη στιγμή, και συζητήσεις. Εχουν κατατεθεί οι πρώτες προτάσεις μας. Αντιμετωπίζουμε όσο μπορούμε με θετική διάθεση, στο πλαίσιο της οικονομίας, το σχετικό θέμα. Θέλω να πιστεύω ότι σε αυτό το ζήτημα θα βρούμε την κατανόηση που πρέπει και από τους ενδιαφερόμενους στο χώρο της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με όλο το σεβασμό στα προβλήματά και τις διεκδικήσεις τους. Θέλω να τονίσω ότι δίνουμε προσοχή στις διεκδικήσεις τους, εξαντλώντας τα περιθώριά μας, στο πλαίσιο των δυνατοτήτων της οικονομίας, πρέπει, όμως, σε κάθε περίπτωση, όλοι να σκεφτόμαστε και την ελληνική οικογένεια και τα παιδιά που φοιτούν και με στάση ευθύνης να τα διευκολύνουμε, ώστε να προχωρούν και να μην αντιμετωπίζουν προβλήματα στις σπουδές τους.

.../...

Σας ευχαριστώ.


Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 15.09.2003 19:54:54
 
Αναγνώσθηκε 419 φορές