Φορέων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Η Γ ΕΛΜΕ Δ. Αττικής εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:
"Με αφορμή τα επανειλημμένα λάθη-ασάφειες της ΚΕΕΕΛ στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις θέλουμε να επισημάνουμε τα παρακάτω :

1. Η όλη διαδικασία – μαζί με όλα τα άλλα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στο Ενιαίο Λύκειο – δείχνει την παταγώδη αποτυχία – κατάρρευση της μεταρρύθμισης που επιχειρήθηκε στη Δημόσια Εκπαίδευση, με αιχμή του δόρατος ένα βάρβαρο – ανθρωποβόρο εξεταστικοκεντρικό σύστημα που ακυρώνει κάθε έννοια παιδείας – εκπαίδευσης και στόχο έχει τη συρρίκνωση του Δημόσιου Σχολείου.
2. Ειδικότερα όσον αφορά το 4) γ) θέμα των μαθηματικών κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου, η ΚΕΕΕΛ και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ οφείλουν αν τους έχουν απομείνει ίχνη αξιοπρέπειας και παιδαγωγικής ευθύνης να παραδεχθούν δημόσια το λάθος που έγινε και να εξασφαλίσουν την ισονομία στη βαθμολόγηση των γραπτών. Εδώ να σημειώσουμε ότι αντί να τηρήσουν αυτή την υπεύθυνη στάση, επιρρίπτουν ευθύνες για την ανακίνηση του όλου ζητήματος στους εκπαιδευτικούς επικαλούμενοι μάλιστα κομματικές σκοπιμότητες ( βλ. δημοσίευμα στο «Βήμα» της 31-5-2003 )
3. Τέτοιου είδους θέματα αποδεικνύουν την πλήρη αναντιστοιχία ανάμεσα στο Ενιαίο πλαίσιο στήριξης και τα αναλυτικά προγράμματα και στα θέματα των εξετάσεων. Οι στόχοι για «σύνδεση των Μαθηματικών με την καθημερινή ζωή και τις άλλες επιστήμες», όταν τα θέματα των εξετάσεων είναι ή γρίφοι (και μάλιστα χωρίς λύση) ή θέματα απομνημόνευσης και μεθοδολογίας ακυρώνονται, αφού ο υποψήφιος και ο καθηγητής του αναγκαστικά προσαρμόζονται σ’ αυτό που θα αξιολογηθεί στο τέλος και όχι σ’ αυτό που για τη δημιουργία εντυπώσεων διακηρύσσουν οι στόχοι.
4. Θα θέλαμε να σταθούμε στη στάση των Επιστημονικών Σωματείων και ειδικότερα εδώ της ΕΜΕ που σε ρόλο φερέφωνου υποστήριξε δημόσια και χωρίς ντροπή την αρτιότητα του θέματος.

Να σημειώσουμε, τέλος , ότι οι συνάδελφοι μαθηματικοί της Γ΄ ΕΛΜΕ, αρνούμενοι να ξεκινήσουν μια άδικη βαθμολόγηση, έστειλαν παράδειγμα που αποδεικνύει ότι το τελευταίο ερώτημα είναι λάθος, και απάντηση δεν έλαβαν.

Καλούμε όλες τις εκπαιδευτικές αρχές( Γραφεία, Διευθύνσεις, Σχολικούς συμβούλους) να πάρουν θέση στο ζήτημα".

Συμπληρώνοντας την ανακοίνωση οφείλουμε να καταγγείλουμε τη στάση ορισμένων ΜΜΕ που, χωρίς γνώσεις, βασιζόμενοι σε ό,τι τους είπαν αυτοί που ως φαίνεται έχουν τη δύναμη να περνούν τις απόψεις τους, αποφάνθηκαν ότι ο θόρυβος δεν έχει επιστημονική βάση.
Προκαλώ οποιονδήποτε Μαθηματικό έχει αυτή την άποψη να αντικρούσει τον ισχυρισμό ότι το θέμα είναι λάθος, δίνοντας ως παράδειγμα την εξής συγκεκριμένη συνάρτηση φ(χ) με τρεις τύπους: (χ-1)^4+2/3*χ-1 για χ στο [0,1], 2/3*χ-1 στο (1,2) και -(χ-2)^4+2/3*χ-1 στο [2,3].
Η συνάρτηση αυτή ικανοποιεί τις υποθέσεις του θέματος, αλλά ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΜΠΗΣ.





Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 01.06.2003 01:36:40
 
Αναγνώσθηκε 426 φορές