Φορέων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Στην ερώτηση 1.5.α ζητείται από τους εξεταζόμενους μαθητές να απαντήσουν αν είναι σωστή ή λάθος ή πρόταση :

>

1η περίπτωση:
Ο μαθητής ή η μαθήτρια, απαντά ότι η προταση είναι σωστή επειδή γνωρίζει ότι τα στερεά παραλείπονται από το νόμο της ταχύτητας.
Μάλιστα στη σ.89 του σχολικού βιβλίου αναφέρεται σαν παράδειγμα η ίδια χημική εξίσωση.
Άρα όποιος μαθητής ή μαθήτρια απάντησε ότι η πρόταση είναι σωστή πρέπει να βαθμολογηθεί με 2 μονάδες.

2η περίπτωση:
Ο μαθητής ή η μαθήτρια απαντά ότι η πρόταση είναι λάθος, επειδή στην πρόταση δεν αναφέρεται ότι η αντίδραση πραγματοποιείται με απλό μηχανισμό.
Στη σ.61 του σχολικού βιβλίου αναφέρεται σαν παράδειγμα η ίδια χημική εξίσωση και ότι αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί σε δύο στάδια.
Άρα όποιος μαθητής ή μαθήτρια απάντησε ότι η πρόταση είναι λάθος πρέπει να βαθμολογηθεί, επίσης, με 2 μονάδες.

Υπάρχει βέβαια η περίπτωση να απάντησε κάποιος ότι η πρόταση είναι λάθος επειδή νόμιζε ότι στο νόμο της ταχύτητας πρέπει να περιλαμβάνεται και η συγκέντρωση του άνθρακα ([C]). Η λανθασμένη αποψή του όμως δεν μπορεί να ελεγχθεί από τη συγκεκριμένη ερώτηση επομένως θα πάρει και αυτός, αδίκως, 2 μονάδες.


Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 27.05.2003 16:59:14
 
Αναγνώσθηκε 451 φορές