|
|
| |
Στην ερώτηση 1.5.α ζητείται από τους εξεταζόμενους μαθητές να απαντήσουν αν είναι σωστή ή λάθος ή πρόταση :
>
1η περίπτωση:
Ο μαθητής ή η μαθήτρια, απαντά ότι η προταση είναι σωστή επειδή γνωρίζει ότι τα στερεά παραλείπονται από το νόμο της ταχύτητας.
Μάλιστα στη σ.89 του σχολικού βιβλίου αναφέρεται σαν παράδειγμα η ίδια χημική εξίσωση.
Άρα όποιος μαθητής ή μαθήτρια απάντησε ότι η πρόταση είναι σωστή πρέπει να βαθμολογηθεί με 2 μονάδες.
2η περίπτωση:
Ο μαθητής ή η μαθήτρια απαντά ότι η πρόταση είναι λάθος, επειδή στην πρόταση δεν αναφέρεται ότι η αντίδραση πραγματοποιείται με απλό μηχανισμό.
Στη σ.61 του σχολικού βιβλίου αναφέρεται σαν παράδειγμα η ίδια χημική εξίσωση και ότι αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί σε δύο στάδια.
Άρα όποιος μαθητής ή μαθήτρια απάντησε ότι η πρόταση είναι λάθος πρέπει να βαθμολογηθεί, επίσης, με 2 μονάδες.
Υπάρχει βέβαια η περίπτωση να απάντησε κάποιος ότι η πρόταση είναι λάθος επειδή νόμιζε ότι στο νόμο της ταχύτητας πρέπει να περιλαμβάνεται και η συγκέντρωση του άνθρακα ([C]). Η λανθασμένη αποψή του όμως δεν μπορεί να ελεγχθεί από τη συγκεκριμένη ερώτηση επομένως θα πάρει και αυτός, αδίκως, 2 μονάδες.
|
|
|