Διαφόρων Φορέων

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΙΡΕΤΩΝ

για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια

 

ΤΕΤΑΡΤΗ 19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2003

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ

Π.Α.Σ.Κ.

για

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ

 

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ

 

ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ – ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ - ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ

 

 

Διαρκής αγώνας για ενίσχυση της Δημόσιας - Δωρεάν εκπαίδευσης και την αναβάθμιση των εκπαιδευτικών

 

Π.Α.Σ.Κ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Αγώνας – συνέπεια- προοπτική

 

            Η σημερινή πολιτική συγκυρία χαρακτηρίζεται από σημαντικές ιστορικές εξελίξεις. Η διπλωματική επιτυχία της Ελλάδας στην Κοπεγχάγη και η είσοδος της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η διεύρυνση της Ευρωπαϊκής Ένωσης προς την Ανατολική Ευρώπη, η εξάρθρωση της τρομοκρατίας αλλά και η προετοιμασία για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 συνθέτουν ένα πολιτική σκηνικό με νέα δεδομένα. Η ΠΑΣΚ θεωρεί πως πρέπει να επιβεβαιωθεί για μια ακόμη φορά η προοδευτική πολιτική πρόταση διακυβέρνησης, για να δώσει νέα ώθηση στα συμφέροντα της χώρας και του λαού μας. Το πολιτικό βάρος πρέπει να δοθεί στην κοινωνική ανάπτυξη, στη στήριξη των λαϊκών στρωμάτων, στην εμβάθυνση του κοινωνικού κράτους. Εμείς πιστεύουμε πως η ανάπτυξη του τόπου κρίνεται σε μεγάλο βαθμό από τη δυναμική της δημόσιας εκπαίδευσης. "Εκπαίδευση για όλους, ποιότητα στην εκπαίδευση", είναι δημοκρατικά κοινωνικά προτάγματα που η παράταξή μας τα θέτει ως βασικά στοιχεία της δράσης της. Και σ΄ αυτή την πολιτική βασικό ρόλο έχει ο εκπαιδευτικός, ο οποίος πρέπει να ενισχυθεί τώρα με αποτελεσματικό τρόπο (οικονομικά, επαγγελματικά, επιστημονικά). Αποτέλεσμα της δράσης του συνδικαλιστικού κινήματός μας και κυρίως της ΠΑΣΚ που δρα με δημιουργική αντίληψη είναι οι μαζικοί διορισμοί, η ρύθμιση για το συνταξιοδοτικό, η έναρξη της σχολικής χρονιάς χωρίς λειτουργικά προβλήματα (ελλείψεις εκπαιδευτικών, βιβλίων), η διεύρυνση του ολοήμερου σχολείου και η έντονη ανάπτυξη της ενισχυτικής διδασκαλίας / αντισταθμιστικής αγωγής.

            Στην εποχή μας, που χαρακτηρίζεται από ραγδαίες αλλαγές και ανατροπές στις οικονομικές, κοινωνικές και πολιτισμικές σχέσεις, η γνώση αναδεικνύεται ως το πλέον κεντρικό ζήτημα. Σήμερα το σχολείο μπροστά στον ωκεανό των γνώσεων και των πληροφορικών δεν πρέπει να παραμείνει στον πληροφοριακό χαρακτήρα.

            Κύριος στόχος της εκπαιδευτικής προσπάθειας είναι η απόκτηση μορφωτικών πολυπροσόντων και εφοδίων, η καλλιέργεια των ανθρωπιστικών και κοινωνικών αξιών, η διαμόρφωση χειραφετημένων πολιτών.

            Το σ.κ. των εκπαιδευτικών καλείται να παίξει το ρόλο του, που είναι η ενωτική δράση η ουσιαστική διεκδίκηση, και η προώθηση των αιτημάτων. Καλείται να αναπτύξει τον αυτοδύναμο πολιτικό - συνδικαλιστικό του λόγο, απαλλαγμένο από τις στρεβλώσεις και αγκυλώσεις του παρελθόντος, τις άγονες αντιπαραθέσεις και τις μικροκομματικές εξαρτήσεις.

            Οι εκπαιδευτικοί, ταγμένοι κατά τεκμήριο στο μπλοκ των κοινωνικών δυνάμεων της προόδου, της ελπίδας και της προοπτικής, απαιτούν να συνδιαμορφώνουν τις εξελίξεις προς ένα νέο μοντέλο, κοινωνικής ευημερίας, με όρους κοινωνικής δικαιοσύνης και αλληλεγγύης, στο οποίο, η παιδεία και ο πολιτισμός θα έχουν τη δική τους καθοριστική συμβολή.

            Η ΠΑΣΚ εκπαιδευτικών απορρίπτει τη συντηρητική πρόκριση του ταξικού σχολείου, του σχολείου για τους λίγους και προτάσσει το κοινωνικό και Δημοκρατικό αίτημα για ίσες ευκαιρίες στη μόρφωση όλων, ανεξάρτητα από κοινωνική, οικονομική, πολιτισμική ή άλλη διαφορά. Για εμάς το κράτος και όχι η αγορά έχει την ευθύνη για το ποιοτικό σχολείο, για τη δυνατότητα πρόσβασης όλων των νέων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

            Υπερασπιζόμαστε και προωθούμε την ολόπλευρη ανάπτυξη της Δημόσιας και Δωρεάν Εκπαίδευσης, γιατί πιστεύουμε ότι η επένδυση στη γνώση, την παιδεία και τον πολιτισμό συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη, στην πρόοδο και την κοινωνική συνοχή.

            Διαμηνύουμε προς όλες τις κατευθύνσεις ότι δεν πτοούμαστε από την αρνητική συγκυρία, των ευκαιριακών πλειοψηφιών στο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας μας, αλλά δηλώνουμε παρόντες και μπροστάρηδες στους πολιτικό - συνδικαλιστικούς αγώνες, γιατί δεν μας ταιριάζει η απουσία, η οπισθοφυλακή. Αντίθετα, επιλέγουμε την ενεργό και δημιουργική συμμετοχή στις εξελίξεις, στις διεργασίες υπέρβασης της όποιας αρνητικής συγκυρίας προς θετικές κατευθύνσεις, για την αντιμετώπιση των μεγάλων προκλήσεων που προδιαγράφουν το μέλλον του λαού και του τόπου μας.

            Οι εκλογές των αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια του κλάδου μας είναι πάντοτε ένα γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό. Οι αιρετοί δεν μπορεί παρά να υπηρετούν με επιμονή και αφοσίωση τη νομιμότητα, τη διαφάνεια, την αξιοκρατία. Οι τελευταίες κρίσεις των στελεχών εκπαίδευσης έγιναν με καλύτερους όρους από τις προηγούμενες. Οι αιρετοί της ΠΑΣΚ λειτούργησαν με γνώμονα αυτά τα στοιχεία και έχουν αξιολογηθεί κατ' επανάληψη με θετικό τρόπο από τον Κλάδο. Η ΠΑΣΚ θα συνεχίσει την προσπάθειά της για ένα σύστημα πιο αντικειμενικό και πιο αποτελεσματικό, που θα ανταποκρίνεται πλήρως στις προσδοκίες των εκπαιδευτικών. Και είναι αυτά τα στοιχεία που δίνουν πνοή στο συνδικαλιστικό κίνημα αλλά και στις εκπαιδευτικές λειτουργίες. Η προώθηση της αξιολόγησης - με τα χαρακτηριστικά που έχει υποστηρίξει η ΠΑΣΚ - θα είναι ένας νέος θετικός συντελεστής για την ορθολογικότερη λειτουργία των υπηρεσιακών συμβουλίων και για την καλύτερη συγκρότηση της διοίκησης της εκπαίδευσης.

 

Αρχές λειτουργίας των αιρετών

 

·        Τα αιρετά μέλη είναι η θεσμική έκφραση των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Συνεργάζονται, στενά, με το σ.κ., για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των προβλημάτων του κλάδου.

·        Λειτουργούν σύμφωνα με τις αποφάσεις του κλάδου, απορρίπτουν στους μηχανισμούς ενσωμάτωσης στον παραγοντισμό και τη μεροληπτική μεταχείριση.

·        Επιβάλλουν με την παρουσία και το κύρος τους τη διαφάνεια στις αποφάσεις

·        Αξιοποιούν την απαραίτητη νομική στήριξη για να διασφαλίσουν τη νομιμότητα και να υπερασπίσουν αποτελεσματικά τα συμφέροντα του κλάδου.

Αγωνίζονται οι αιρετοί της ΠΑΣΚ:

·        Για την προώθηση των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, για την προστασία και την αναβάθμιση του κύρους των Υπηρεσιακών Συμβουλίων. Με την υπεύθυνη στάση τους, την άρτια γνώση των ζητημάτων, την τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία, τη διαρκή συνεργασία με τα συνδικαλιστικά όργανα συνέβαλαν θετικά στην προάσπιση της αντικειμενικότητας, της αξιοκρατίας και την προστασία των συμφερόντων όλων των συναδέλφων.

Διεκδικούμε:

·        Την καθιέρωση συστήματος αποσπάσεων των εκπαιδευτικών όλων των περιπτώσεων κατηγοριών με σαφή και αντικειμενικά κριτήρια.

·        Τη διεύρυνση της διαφάνειας, της νομιμότητας, της αντικειμενικότητας και της αξιοκρατίας με την επαναφορά στα Κεντρικά Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΚΥΣΠΕ - ΚΥΣΔΕ) των αρμοδιοτήτων του διορισμού των εκπαιδευτικών, των αποσπάσεων στις Δ/νσεις και τα γραφεία Εκπαίδευσης, στα ΑΕΙ, στα νομικά πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου κ.λ.π.

·        Την επαναφορά των εκπροσώπων των συνδικαλιστικών οργανώσεων στα Συμβούλια Επιλογής.

 

 

ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΙΡΕΤΩΝ

για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια

ΤΕΤΑΡΤΗ 12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2003

 

 

Ψηφίζουμε ΠΑΣΚ για:

 

·        Στήριξη και διεύρυνση των δημοκρατικών θεσμών της εκπαίδευσης

·        Ανεξάρτητα Υπηρεσιακά Συμβούλια

·        Διαφάνεια - Αξιοκρατία - Αντικειμενικότητα

·        Δικαίωση των εκπαιδευτικών

 

 

ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ

 ΔΗΜΟΣΙΑΣ - ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΚΑΙ

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 

ΠΑΣΚ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΑΓΩΝΑΣ - ΣΥΝΕΠΕΙΑ - ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ

 

ΠΑΣΚ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε.

 

Υποψηφιότητες για το ΚΥΣΔΕ

 

 

  1. Αναγνώστου Ιωάννης του Αλεξάνδρου,ΠΕ02, Γυμνάσιο Λογγάδων Ιωαννίνων 
  2. Αρβανίτης Χριστόφορος του Ελευθερίου ,ΠΕ01,Ε.Λ.Νέας Περάμου Αττικής
  3. Αστρινάκης Ιωάννης του Ιακώβου, ΠΕ04, Γυμνάσιο Αγίας Βαρβάρας Ηρακλείου
  4. Βαρυτιμίδης Ευστάθιος του Ελευθερίου, ΠΕ11, 3ο Ε.Λ. Κοζάνης
  5. Βογιατζόγλου Χαράλαμπος του  Νικολάου,ΠΕ17, 2ο ΤΕΕ Χανίων
  6. Βουλάγκας Κων. του Χρήστου, ΠΕ02,Ε.Λ.Αμπελώνα Λάρισας
  7. Γαλάτουλας Ξενοφών του Μιχαήλ,ΠΕ03, 3ο Ε.Λ. Χίου
  8. Γιαννακάκος Βασίλειος του Χαραλάμπους ,ΠΕ03, 6ο Ε.Λ.Αιγάλεω
  9. Γκανιάτσος Κων. του Σπυρίδωνα,ΠΕ03, Ε.Λ.Ευηνοχωρίου
  10. Δημακόπουλος Δημήτριος του Νικολάου ,ΠΕ01,3ο Γυμνάσιο Πάτρας
  11. Διβάνη Αφροδίτη του Θωμά,Π.Ε.09, 4ο Ε.Λ. Περιστερίου
  12. Δρεμέτσικας Χρίστος του Μαρίνου, Π.Ε.16, Μουσικό Γυμνάσιο Δράμας
  13. Ζιαγάκης Παναγιώτης του Αγγέλου,Π.Ε.03, 2ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης
  14. Ζορμπάς Σταύρος του Γεωργίου ,ΠΕ11,4ο Ε.Λ.Σερρών
  15. Καλογερόπουλος Νικ. Του Κων., Π.Ε.19, 5ο Ε.Λ. Κορυδαλλού
  16. Κανακόπουλος Φώτιος του Παν.,Π.Ε.03, 3ο Ε.Λ. Σπάρτης
  17. Κατσιμίχας Γεώργιος του Λουκά ,ΠΕ04, 70o Γυμν.Αθηνών
  18. Κεραμάρης Μιχαήλ του Δημ. ,ΠΕ 04, 3ο Ε.Λ. Καστοριάς
  19. Κόλιας Αργύρης του Τρύφωνα , ΠΕ03, 3ο Ε.Λ Τρίπολης
  20. Κολώνης Γεώργ. του Ανδρ.,ΠΕ17, 1ο ΤΕΕ Αγ. Δημητρίου
  21. Κορρές Νικ.του Δημητρίου ,ΠΕ03, 1ο Ε.Λ. Νάξου
  22. Κωνστάντης Ελευθέριος του Δημ.,ΠΕ03,3ο Ε.Λ. Κέρκυρας
  23. Κώτσικας Δημ. του Αθανασίου, ΠΕ11,2ο Ε.Λ.Υμηττού
  24. Λεκαδίτης Περικλής του Γεωργίου, ΠΕ 04, 3ο Ε.Λ. Βόλου
  25. Λιάμπας Θωμάς του Ηλία, ΠΕ19, 1ο ΤΕΕ Γρεβενών
  26. Λουζιώτης Βασιλ. του Ηλία, ΠΕ03,7ο Ε.Λ. Καλλιθέας
  27. Μηλιαράκης Κων. του Στυλιανού,ΠΕ03, 2ο Ε.Λ. Πειραιά
  28. Μήτσης Κων. του Ευαγγέλου,ΠΕ03, 2ο Γυμνάσιο Ν. Ψυχικού
  29. Μιχαλακίδης Βασιλ. του Χρυσοστόμου, ΠΕ17, 3ο ΤΕΕ Ξάνθης
  30. Μπαξεβάνης Δημ. του Ξενοφώντα ,ΠΕ03, 2ο Γυμνάσιο Παλήνης
  31. Μπάρμπας Αστέριος του Εμμανουήλ ,ΠΕ03, 2ο Ε.Λ. Κατερίνης
  32. Μποκογιάννης Χρυσόστομος του Γεωργίου ,ΠΕ04, 5ο Γυμνάσιο Αρτας
  33. Μπονάτσος Βλάσιος του Σπυρίδωνα ,ΠΕ03, 3ο ΤΕΕ Λουτρακίου
  34. Νάκιος Ευθύμιος του Ευαγγέλου, ΠΕ11,2ο ΤΕΕ Αγ. Αναργύρων
  35. Νικηφόρος Δημ. του Βασιλείου,ΠΕ02, 4ο Ε.Λ.Γαλατσίου
  36. Νικολάου Κων. του Αποστόλου,ΠΕ03,1ο Ε.Λ. Ηγουμενίτσας
  37. Ντούλης Απόστολος του Γεωργίου,ΠΕ06, 1ο Γυμνάσιο Ξάνθης
  38. Ξενίδης Σωκράτης του Σάββα,ΠΕ03, 1ο ΤΕΕ Βέροιας
  39. Οικονόμου Θεοδώρα του Σπυρίδωνα,ΠΕ02, 4ο Ε.Λ. Αγρινίου
  40. Πάγκος Παν. του Αλεξάνδρου ,ΠΕ03,2ο ΤΕΕ Κιλκίς
  41. Παπαδομαρκάκης Ιωάννης του Χαραλάμπους , ΠΕ12,1ο Ε.Λ. Ρόδου
  42. Παπαρούνη Φωτεινή του Αθανασίου,ΠΕ04, Ε.Λ. Δομοκού
  43. Παραπαγκίδης Παν. του Χρίστου ,ΠΕ04, 3ο Γυμν.Ορεστιάδας
  44. Πασχαλίδης Δημ. του Ευδόξου ,ΠΕ02,2ο Ε.Λ. Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης
  45. Πόθος Διονύσιος του Νικολάου ,ΠΕ06,2ο Ε.Λ. Ζακύνθου
  46. Πολίτης Ανδρέας του Ηλία,ΠΕ04, Γυμν. Μεγανησίου Λευκάδας
  47. Πολίτης Σπυρίδων του Νικολάου ,ΠΕ04, 4ο Γυμνάσιο Αιγάλεω
  48. Σακαλίδης Θεόφιλος του Ανδρέα, ΠΕ03, Γυμνάσιο Καλλιθέας Ελασσόνας
  49. Σβυρινάκης Γεώργιος του Μιχαήλ ,ΠΕ17,2ο ΤΕΕ Περιστερίου
  50. Σερέτης Βασίλης του Γεωργίου ,ΠΕ02, Γυμνάσιο Κασσάνδρας
  51. Σημαντήρας Εμμανουήλ του Ιωάννη,ΠΕ17,1ο Γυμνάσιο Ρεθύμνου
  52. Σφακιανάκης Ιωάννης του Ευαγγέλου ,ΠΕ04,4ο Ε.Λ. Αμαρουσίου
  53. Τσέλιος Θεόδ. του Χρήστου, ΠΕ01,8ο Γυμνάσιο Τρικάλων
  54. Τσιάμαλος Βασ.του Χρήστου, ΠΕ02,1ο Ε.Λ. Θήβας
  55. Χατζηχαραλάμπους Αντ. του Ευαγγ.,ΠΕ17, 2ο ΤΕΕ Μυτιλήνης
  56. Χατζόπουλος Νικ. του Αλεξάνδρου ,ΠΕ02, 3ο Ε.Λ. Κομοτηνής
  57. Χεριστανίδης Γεώργ. του Ιωάννη ,ΠΕ04, 5ο Γυμν. Καβάλας
  58. Χρηστάκης  Αναστ. του Αθανασίου ,ΠΕ19, 5ο ΤΕΕ Χαλανδρίου

 


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

 

Η σημερινή πολιτική συγκυρία χαρακτηρίζεται από σημαντικές ιστορικής σημασίας εξελίξεις. Η διπλωματική επιτυχία της Ελλάδας στην Κοπεγχάγη  και η είσοδος της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η διεύρυνση της Ε.Ε. προς την Ανατολική Ευρώπη, η εξάρθρωση της τρομοκρατίας, αλλά και η προετοιμασία της χώρας μας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 συνθέτουν ένα πολιτικό σκηνικό με νέα δεδομένα.

Σε αυτό το νέο περιβάλλον η Π.Α.Σ.Κ. θεωρεί πως πρέπει να επιβεβαιωθεί για μια ακόμη φορά η προοδευτική πολιτική πρόταση διακυβέρνησης που θα δώσει νέα ώθηση στα συμφέροντα της χώρας και του λαού μας. Το πολιτικό βάρος πρέπει να δοθεί στην κοινωνική ανάπτυξη του τόπου, στη στήριξη των λαϊκών στρωμάτων, στην εμβάθυνση του κοινωνικού κράτους.

Είναι κοινά αποδεκτό πως η ανάπτυξη του τόπου κρίνεται σε μεγάλο βαθμό από το περιεχόμενο, τον προσανατολισμό και τη δυναμική της Δημόσιας Εκπαίδευσης .«Εκπαίδευση για όλους» - «Ποιότητα στην Εκπαίδευση» είναι δημοκρατικά – κοινωνικά προτάγματα που η παράταξή μας τα θέτει ως βασικά στοιχεία της δράσης της.

Η Π.Α.Σ.Κ. των Εκπαιδευτικών απορρίπτει τη συντηρητική επιλογή του ταξικού σχολείου, του σχολείου για τους λίγους και προτάσσει το κοινωνικό και δημοκρατικό αίτημα για ίσες ευκαιρίες στη μόρφωση όλων, ανεξάρτητα από κοινωνική, οικονομική, πολιτισμική ή άλλη διαφορά. Για μας η κοινωνία και όχι η αγορά έχει την ευθύνη για το ποιοτικό σχολείο, για τη δυνατότητα πρόσβασης όλων των νέων σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης.

Υπερασπιζόμαστε και προωθούμε την ολόπλευρη ανάπτυξη της Δημόσιας και Δωρεάν εκπαίδευσης γιατί πιστεύουμε ότι η επένδυση στη γνώση, την Παιδεία και τον πολιτισμό συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη, στην πρόοδο και στην κοινωνική συνοχή.

Πιστεύουμε ότι βασικός μοχλός για την επίτευξη αυτών των στόχων είναι ο επιστημονικά, επαγγελματικά και οικονομικά αναβαθμισμένος εκπαιδευτικός.

Είναι, επίσης, αλήθεια ότι παρά την αρνητική συγκυρία που σηματοδοτούν οι σημερινές ευκαιριακές πλειοψηφίες στις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες και παρά το στείρο, γενικό, αόριστο και καταγγελτικό λόγο των άλλων παρατάξεων, εμείς επιλέγουμε την ενεργό και δημιουργική συμμετοχή στις εξελίξεις, στις διεργασίες υπέρβασης της συγκυρίας προς θετικές κατευθύνσεις για την αντιμετώπιση των μεγάλων προκλήσεων που επηρεάζουν το μέλλον της Δημόσιας Εκπαίδευσης του λαού και του τόπου μας.

Έχει αποδειχθεί ιστορικά ότι οι κατακτήσεις των εργαζομένων είναι καρπός αγώνων.

Οι μαζικοί διορισμοί των τελευταίων χρόνων, που περιόρισαν το πρόβλημα της ανεργίας στον κλάδο, η ρύθμιση στο συνταξιοδοτικό ειδικά για τους εκπαιδευτικούς, η χωρίς λειτουργικά προβλήματα έναρξη της σχολικής χρονιάς, η διεύρυνση του Ολοήμερου Σχολείου, η παραπέρα ανάπτυξη της ενισχυτικής διδασκαλίας - αντισταθμιστικής εκπαίδευσης, είναι μερικά από τα πρόσφατα θετικά αποτελέσματα της δράσης του συνδικαλιστικού κινήματος και ιδιαίτερα της δράσης της Π.Α.Σ.Κ., που πάντα επιδεικνύει αταλάντευτη στάση σε θέματα αρχών και παρεμβαίνει συστηματικά για τη σωστή ιεράρχηση και προώθηση λύσεων και θετικών απαντήσεων στα προβλήματα και στα αιτήματα του κλάδου.

Προς την κατεύθυνση αυτή είμαστε βέβαιοι ότι θα έχουμε μαζί μας, για άλλη μια φορά, την πλειοψηφία των συναδέλφων.

Καλούμε και τις άλλες παρατάξεις  ν’ αρθούν στο ύψος των περιστάσεων, ώστε από κοινού να σηματοδοτήσουμε το νέο, το ελπιδοφόρο και το δημιουργικό, αυτό δηλαδή που προσδοκά ο εκπαιδευτικός για τον εαυτό του, το μαθητή, τη δημόσια εκπαίδευση και την κοινωνία.

 

ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΤΗΣ Π.Α.Σ.Κ.

 

Λειτούργησαν, στο πλαίσιο της νομιμότητας, με μοναδικό κριτήριο την προώθηση αντικειμενικών και δίκαιων λύσεων στα υπηρεσιακά θέματα όλων των συναδέλφων. Αντιστρατεύτηκαν σε κάθε αυθαίρετη επιλογή της διοίκησης ή σε φαινόμενα παραγοντισμού. Τα Υπηρεσιακά Συμβούλια και τα Συμβούλια Επιλογής των στελεχών της Εκπαίδευσης με τη συμβολή και των αιρετών της Π.Α.Σ.Κ., κατά κοινή ομολογία, άσκησαν τις ευθύνες και τα καθήκοντά τους με διαφάνεια και αντικειμενικότητα και κατά τις πρόσφατες υπηρεσιακές μας κρίσεις. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι έχουν κατακτήσει, ήδη, σε σημαντικό βαθμό, τη λειτουργική αυτονομία τους, ώστε να μπορούν να δρουν ανεπηρέαστα από τις όποιες προσπάθειες εξω - εκπαιδευτικών παρεμβάσεων.

 

ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΜΑΣ

 

     Οι αιρετοί ως θεσμική έκφραση της παρέμβασης των εκπαιδευτικών στα

Υπηρεσιακά Συμβούλια:

  • Συνεργάζονται στενά με το συνδικαλιστικό κίνημα, για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των προβλημάτων του κλάδου.
  • Επιβάλλουν με το κύρος τους τη διαφάνεια στις αποφάσεις.
  • Αξιοποιούν και την απαραίτητη νομική στήριξη, για να διασφαλίσουν και να υπερασπίσουν αποτελεσματικά τα συμφέροντα των συναδέλφων.
  • Λειτουργούν σύμφωνα με τις αποφάσεις του κλάδου.
  • Απορρίπτουν λογικές ενσωμάτωσης στη Διοίκηση ή και εκμετάλλευσης του θεσμού για τη συγκρότηση προσωπικών μηχανισμών.

Η Π.Α.Σ.Κ., που με την εμπειρία, τις ολοκληρωμένες  προτάσεις και τη συνέπεια της συνέβαλε καθοριστικά στη διαμόρφωση της σημερινής θετικής εικόνας του θεσμού, εξακολουθεί να αγωνίζεται και να διεκδικεί:

q       Την περαιτέρω ουσιαστική αποκέντρωση αρμοδιοτήτων στα περιφερειακά συμβούλια

q       Την καθιέρωση συστήματος αντικειμενικών κριτηρίων για όλες τις κατηγορίες αποσπάσεων των εκπαιδευτικών

q       Τη διεύρυνση της διαφάνειας, της αντικειμενικότητας και της αξιοκρατίας με την επαναφορά στα Κεντρικά Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΚΥΣΠΕ – ΚΥΣΔΕ) των αρμοδιοτήτων, του διορισμού των εκπαιδευτικών, των αποσπάσεων στις Διευθύνσεις και στα Γραφεία Εκπαίδευσης, στα ΑΕΙ, στα νομικά πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (ΟΕΕΚ κ.λπ.)

q       Την επαναφορά των εκπροσώπων των συνδικαλιστικών οργανώσεων στα Συμβούλια Επιλογής

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

 

Οι εκλογές της 19ης Φεβρουαρίου 2003 αναδεικνύουν ισχυρή την απαίτηση για την  ενίσχυση εκείνων των δυνάμεων του Συνδικαλιστικού Κινήματος που θέλουν πραγματικά την προοδευτική εκπαιδευτική πολιτική ως την βαθιά και ανατρεπτική θετική τομή στο εκπαιδευτικό μας σύστημα.

Στέλνουν μήνυμα για την ανάγκη παραπέρα ανάδειξης των αρχών που ενισχύουν τη συλλογικότητα την αποτελεσματικότητα και την αξιοπιστία του κινήματος των εκπαιδευτικών.

 

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ

 

ü      Για μια εκπαίδευση υψηλής ποιότητας που θα απευθύνεται σε όλους

ü      Για τη συνεχή αναβάθμιση του μορφωτικού και εκπαιδευτικού περιεχομένου του σχολείου

ü      Για την ουσιαστική αναβάθμιση (οικονομική-κοινωνική-μορφωτική) του εκπαιδευτικού

ü      Για την παραπέρα αποκέντρωση των εκπαιδευτικών αρμοδιοτήτων προς τη σχολική μονάδα και την εκπαιδευτική κοινότητα

ü      Για τη δημοκρατική ανασυγκρότηση του εκπαιδευτικού συνδικαλιστικού κινήματος, ώστε αυτό να έχει τη δυνατότητα να συσπειρώνει τους εκπαιδευτικούς και να παρεμβαίνει αποτελεσματικά

 

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ

 

Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ Π.Α.Σ.Κ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΝΙΚΗ

 



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 04.02.2003 00:00:00
 
Αναγνώσθηκε 493 φορές