Φορέων Τεχνικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

ΕΔΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Θέσεις
 Φορέων Τεχνικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης


Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Γ΄ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 18 10432 ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ & FAX: 5238973
http://www.oltee.gr   e-mail: info@oltee.gr

Αθήνα, 15-3-2001
Αρ. Πρωτ: 87

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

1. Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
2. Υφυπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
3. Γενικό Γραμματέα υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων
4. Ειδικό Γραμματέα Παπαιωάννου Δημ.
5. Δ/νση Σπουδών Δ.Ε. τμήμα Β΄

Αν και τίποτε δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως, είναι γνωστό στον εκπαιδευτικό κόσμο της ΤΕΕ, ότι για μια ακόμα φορά σχεδιάζονται νέες ρυθμίσεις στη δομή και λειτουργία της Τεχνικής - Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και κατάρτισης, χωρίς να πηγάζουν από τις διατάξεις του Ν2640/98.
Και θα ήταν θετική κάθε διεργασία, που θα αποσκοπούσε να εξαλείψει τις τόσες συσσωρευμένες αστοχίες, προχειρότητες και αντιφάσεις που οφείλονται στους μονομερείς σχεδιασμούς, τις αναποτελεσματικές επεμβάσεις, τις κατάφορες παραλήψεις και εξωθεσμικές αλλοιώσεις των τελευταίων νομικών πλαισίων για την εκπαίδευση.
Ίσως, να θεωρείται και δικαίωση του έντονου αγώνα μας για την επισήμανση και προβολή των πάμπολλων προβλημάτων, που βιώσαμε στα σχολεία μας τα τελευταία χρόνια και αρκετά ακόμα μας ταλανίζουν.
Οφείλουμε όμως, να επισημάνουμε για μια ακόμα φορά προς την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ και κάθε υπεύθυνο, αυτό που θεωρείται αυτονόητο. Οποιοσδήποτε αρχικός σχεδιασμός, επανασχεδιασμός ή προσαρμογή, κατασκευασμένη χωρίς να συμμετέχουν και να εκφράζονται οι κοινωνικοί εταίροι, αλλά κυρίως ο μαχόμενος εκπαιδευτικός της ΤΕΕ, αυτός που ζει την καθημερινότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της διαδικασίας άσκησης στους εργαστηριακούς χώρους, θα έχει δυστυχώς την ίδια τύχη και το ίδιο αποτέλεσμα, όσων προσπαθειών έγιναν τις τελευταίες δεκαετίες.
Είναι επιτακτική ανάγκη για την πατρίδα μας, επιτέλους να εκμεταλλευτούμε τις σύγχρονες προκλήσεις και ίσως την τελευταία μεγαλύτερη ευκαιρία για μακρόπνοη επένδυση στην τεχνική παιδεία, με την πλήρη αξιοποίηση του Γ΄ κοινοτικού πλαισίου στήριξης.
Οι άξονες σχεδιασμού ενός σύγχρονου και ευέλικτου συστήματος είναι ορατοί, γνωστοί και κοινά αποδεκτοί.
Ανοικτή, δυναμική, ποιοτική και συνεχώς επανατροφοδοτούμενη και προσαρμοζόμενη τεχνική εκπαίδευση και κατάρτιση, συνδεδεμένη άρρηκτα με την παραγωγική διαδικασία, παράλληλα με τη διαμόρφωση ενημερωμένων υπεύθυνων πολιτών και παραγωγικών επιχειρηματιών, σε σχολεία που θα προσομοιάζουν στις παραγωγικές μονάδες, με επιχειρησιακά ενημερωμένους, αποδοτικούς και δίκαια αμοιβόμενους εκπαιδευτικούς.
Ένα τέτοιο εκπαιδευτικό σύστημα, συμπληρωμένο από συστήματα μετεκπαίδευσης, δια βίου εκπαίδευσης, εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και επανακατάρτισης, είναι βέβαιο ότι θα εξαλείψει τη σύγχρονη μάστιγα της ανεργίας, ιδιαίτερα των νέων, αλλά το κυριότερο θα δώσει όραμα, ελπίδα και ευκαιρίες στα παιδιά μας να αναπτύξουν τις δημιουργικές γονιδιακές μας αρετές.
Τόλμη και αρετή χρειάζεται

Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                         Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ         ΚΕΡΑΣΙΩΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ




Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 15.03.2001 00:00:00
 
Αναγνώσθηκε 473 φορές