Πολιτείας & Πολιτικών κομμάτων

ΕΔΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Θέσεις
 Πολιτείας & Πολιτικών Κομμάτων


ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΥΠΟΥ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
 
Κυβερνητικές Ανακοινώσεις

Αθήνα, 26 Νοεμβρίου 2001

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΩΝ ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΥΠΟΥ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΧΡΗΣΤΟ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ

../..

Πριν δεχθώ τις ερωτήσεις σας, θέλω να αναφερθώ στην επίσκεψη του αρχηγού της Ν.Δ. σε σχολείο της Αθήνας και στην ανακοίνωση που εξέδωσε. Επισκέφθηκε το 46ο Γυμνάσιο και Λύκειο Αθηνών. Ο κ. Καραμανλής έκανε και πάλι μία από τις γνωστές επιδείξεις μιζέριας. Συνηθίζει πλέον να επιλέγει ένα χώρο όπου το νέο δεν έχει γεννηθεί ακόμη, όπου η προσπάθεια που γίνεται σε όλη τη χώρα πιθανό να μην έχει αποδώσει ακόμη τους καρπούς της και προσπαθεί, εκμεταλλευόμενος το πρόβλημα αυτό, να δημιουργήσει μία γενικότερη αρνητική εικόνα, αρνούμενος να αναγνωρίσει την πραγματικότητα, την πρόοδο που συντελείται. Προσπαθεί να μειώσει την πρόοδο της χώρας για μικροκομματικά οφέλη. Εμείς θα εκμεταλλευτούμε θετικά αυτές τις επισκέψεις του κ. Καραμανλή, για να αναδείξουμε την πραγματικότητα, για να αναδείξουμε την αλήθεια. Ο κ. Καραμανλής δεν γνωρίζει -και αυτό θα έπρεπε να το είχε πληροφορηθεί- ότι αυτή τη στιγμή μόνο στην Αττική κατασκευάζονται 130 καινούργιες σχολικές μονάδες. Οσον αφορά το πρόγραμμα πληροφορικής, το 90% των γυμνασίων έχει πλέον σύγχρονα εργαστήρια πληροφορικής και το 66% των λυκείων. Και το 100% θα είναι πολύ σύντομα μία πραγματικότητα. Βεβαίως, πρέπει να του πούμε ότι σε 85 Δήμους της ευρύτερης περιοχής της Αττικής υπάρχει ήδη μία βάρδια, έχει καταργηθεί το καθεστώς της διπλοβάρδιας. Ο κ. Καραμανλής δεν βλέπει την πραγματικότητα. Πεισματικά αρνείται να την αποδεχθεί, πεισματικά προσπαθεί να μειώσει την πρόοδο που συντελείται στη χώρα. Δημιουργεί εκ συστήματος μια εικόνα γκρίζα. Μικρόψυχα τοποθετείται απέναντι στις θετικές εξελίξεις και ουσιαστικά δεν έχει προτάσεις. Προτείνει απλώς διάλογο για ένα εθνικό σύστημα παιδείας. Διάλογο που είχε απορρίψει, όταν τον πρότεινε το ΠΑΣΟΚ. Ουσιαστικά θέλει να οδηγήσει στις "καλένδες", να μην υπάρξει πρόοδος. Εμείς, θα προβάλλουμε το έργο μας και θα το συνεχίσουμε. Σας ενημερώνω ότι θα υπάρξει αναλυτική ανακοίνωση από τον αρμόδιο υπουργό Παιδείας Πέτρο Ευθυμίου.
Τέλος, θέλω να τονίσω ότι την ώρα που ο κ. Καραμανλής έκανε αυτή τη γνωστή επίδειξη μικροψυχίας και μιζέριας που συνηθίζει τελευταία, την ίδια ώρα ο αρμόδιος υπουργός Παιδείας εγκαινίαζε τα καινούργια σχολεία στα Μελίσσια. Εκείνος με τη μικροψυχία και την άρνηση. Εμείς με τη δημιουργία και την οικοδόμηση του μέλλοντος.
Ακούω τις ερωτήσεις σας.

../..

ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ: Είπατε πριν ότι ο κ. Καραμανλής επέλεξε το 46ο σχολείο. Δηλαδή, πρέπει να σας ρωτά σε ποιο σχολείο θα πάει;
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ: Οχι, σε όποιο και να πάει, εμείς αναδεικνύουμε τη δουλειά μας και αυτή θα είναι η καλύτερη απάντηση. Ο κ. Καραμανλής, απλώς, ψάχνει να βρει, που δεν έχει γεννηθεί το καινούργιο και να αρχίσει την καταστροφολογία. Αυτός θέλει τη χώρα μίζερη ή καταστρεμμένη, αν ήταν δυνατό. Εμείς κοιτάμε μπροστά και δημιουργούμε ένα καλύτερο μέλλον. Αυτή είναι η διαφορά των δυο κομμάτων.
ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ: Το 46ο σχολείο είναι μίζερο; Με αυτά που λέτε αυτό υπαινίσσεστε; Δεν είναι το νέο, δεν έχει εκσυγχρονιστεί, δεν ξέρω τι δεν έχει γίνει..
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ: Οταν γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια για τον εκσυγχρονισμό της χώρας, κάποια έργα θα γίνουν γρηγορότερα και κάποια άλλα θα επακολουθήσουν. Οταν γνωρίζεις ότι το καινούργιο γεννιέται, όταν γνωρίζεις την προσπάθεια που γίνεται για τον εκσυγχρονισμό της χώρας και διαλέγεις την τελευταία νησίδα του προηγουμένου για να πας και να συνολικοποιήσεις μια δήθεν αρνητική εικόνα, τότε λειτουργείς εκ του πονηρού. Δεν είναι έντιμη, και δημιουργική αυτή η συμπεριφορά και σύμφωνη με αυτή που χρειάζεται η χώρα και ιδιαίτερα όταν δεν έχεις να κάνεις προτάσεις. Θέλω να επαναλάβω, ότι την ίδια ώρα που ο κ. Καραμανλής προσπαθούσε να τα παρουσιάσει όλα γκρίζα, την ίδια ώρα ο αρμόδιος υπουργός Παιδείας Πέτρος Ευθυμίου εγκαινίαζε τα καινούργια σχολικά συγκροτήματα στα Μελίσσια. Εκεί φαίνεται η διαφορά των δύο κομμάτων.
ΚΑΠΠΟΣ: Αναρωτιέμαι, κατά πόσο, η κυβέρνηση μπορεί να επικαλείται συνεχώς αυτό που είπατε προηγουμένως, ότι το νέο πιθανόν να μην έχει αποδώσει καρπούς κ.λπ., όταν σε ορισμένους τομείς κυβερνητικού έργου βρισκόμαστε σε καταστάσεις προς 20ετίας ή εάν έρθουμε σε πιο σύγχρονα ζητήματα, για παράδειγμα, των δυτικών συνοικιών που επλήγησαν από το σεισμό, υπάρχουν τεράστιες αποκλίσεις ανάμεσα των κτιρίων που έχουν χαρακτηριστεί κόκκινα...
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ: Παρακαλώ την ερώτησή σας.
ΚΑΠΠΟΣ: Οταν υπάρχουν τέτοια εγγενή προβλήματα, πως μπορεί να επικαλείστε, ως κυβέρνηση, το καινούργιο που έρχεται και δεν έχει αποδώσει καρπούς;
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ: Είπα ότι δεν έχει αποδώσει καρπούς; Είπα ότι δημιουργείται και αποδίδει καρπούς.
ΚΑΠΠΟΣ: Είπατε ότι το νέο, πιθανόν, να μην έχει αποδώσει καρπούς. Επικαλείστε πάντως ένα «νέο».
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ: Είπα ότι μπορεί να μην έχει ολοκληρωθεί. Για να γίνω σαφής, ο κ. Καραμανλής ακολουθεί την εξής τακτική. Μπορεί να έχουν καταργηθεί οι διπλοβάρδιες σε δεκάδες δήμους των Αθηνών και μπορεί να είναι προς κατάργηση σε δυο τρεις. Εάν σε 100 Δήμους υπήρχαν κάποτε διπλοβάρδιες και έχουν καταργηθεί στους 99, προσπαθεί να βρει το τελευταίο, λίγο πριν καταργηθεί, και να πει ότι όλα έτσι είναι. Αυτό είπα.
ΚΑΠΠΟΣ: Η κυβέρνηση αναγνωρίζει ότι υπάρχουν τέτοια εγγενή προβλήματα, τα οποία μετά από 20 χρόνια διακυβέρνησης έχει αποτύχει να τα λύσει.
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ: Εάν έλεγα ότι έχουμε αποτύχει να τα λύσουμε, θα ήταν μια λάθος πληροφόρηση. Τα λύνουμε αποτελεσματικά.

../..

Σας ευχαριστώ.




Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 26.11.2001 00:00:00
 
Αναγνώσθηκε 479 φορές