Πολιτείας & Πολιτικών κομμάτων

Σέρρες, Δεκέμβριος 2001

 

Σέρρες 20 Φεβρουαρίου 2003

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Θέμα: Καθυστέρηση στην έκδοση αποτελεσμάτων γραπτού διαγωνισμού Εκπαιδευτικών μέσω ΑΣΕΠ

Την αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην έκδοση των αποτελεσμάτων του γραπτού διαγωνισμού των εκπαιδευτικών μέσω ΑΣΕΠ επισημαίνει-με ερώτησή της προς τους Υπουργούς Εσωτερικών και Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων-η βουλευτής του Νομού.

Ειδικότερα, η κα Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά τονίζει, ότι «παρά τις αλλαγές στο σύστημα των εξετάσεων, που πραγματοποιήθηκαν σε σχέση με τον προηγούμενο διαγωνισμό, προκειμένου να επιταχυνθεί η διαδικασία αξιολόγησης και έκδοσης των αποτελεσμάτων, τελικώς για μια ακόμη φορά το μόνο που θα μείνει  είναι οι δακρύβρεχτες δηλώσεις των αρμοδίων περί αναζήτησης των ευθυνών, όπως συνέβη και κατά τον προηγούμενο διαγωνισμό μεταξύ του ΑΣΕΠ και του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων».

Ποιους αφορά η καθυστέρηση

Η απαράδεκτη καθυστέρηση αφορά τους εκπαιδευτικούς που έλαβαν μέρος στους γραπτούς διαγωνισμούς

α) στις 30 Νοεμβρίου και 1 Δεκεμβρίου 2002 (κλάδοι ΠΕ 60 Νηπιαγωγών, ΠΕ 70 Δασκάλων, ΠΕ 05 Γαλλικής Γλώσσας, ΠΕ 06 Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ 07 Γερμανικής Γλώσσας, ΠΕ 08 Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ 11 Φυσικής Αγωγής, ΠΕ 19 Πληροφορικής Πτυχιούχων ΑΕΙ και ΠΕ 20 Πληροφορικής Πτυχιούχων ΤΕΙ),

β) στις  7 και 8 Δεκεμβρίου (κλάδοι ΠΕ 01 Θεολόγων, ΠΕ 03 Μαθηματικών, ΠΕ 04 Φυσικών, ΠΕ 10 Κοινωνιολόγων, ΠΕ 02 Φιλολόγων, ΠΕ 09 Οικονομολόγων, ΠΕ 13 Νομικών & Οικονομικών Επιστημών, ΠΕ 15 Οικιακής Οικονομίας και

γ) τους 7.157 υποψήφιους που συμμετείχαν στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ 2002 για την πρόσληψη εκπαιδευτικών ΤΕΕ.

Τι ρωτά η βουλευτής

Από την πλευρά της η κα Κόλλια-Τσαρουχά ζητά να μάθει:

· Πότε παρελήφθησαν τα γραπτά των εκπαιδευτικών κι αν έχει ξεκινήσει η διαδικασία βαθμολόγησής τους

· Πότε προβλέπεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία βαθμολόγησης των γραπτών του τελευταίου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και πότε θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα (οι υποψήφιοι συμμετείχαν σε δύο θεματικές ενότητες, στο Γνωστικό Αντικείμενο και στην Διδακτική Μεθοδολογία) κι αν

· Αν η καθυστέρηση αυτή θα επηρεάσει τον προγραμματισμό κάλυψης των κενών θέσεων εκπαιδευτικών από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων.

 

Οι ευθύνες και οι συνέπειες

«Οι ευθύνες» σημειώνει η βουλευτής «είναι τεράστιες σε όσους είχαν το καθήκον διεκπεραίωσης, ιδίως αν αληθεύει ότι τα 240 χιλιάδες γραπτά των 70 περίπου χιλιάδων διαγωνισθέντων εκπαιδευτικών παραμένουν στοιβαγμένα κι έχουν εγκαταλειφθεί στο κτίριο του ΑΣΕΠ.

Οι συνέπειες αυτής της κωλυσιεργίας-πέραν των άλλων-είναι βέβαιο ότι θα επηρεάσουν και τον προγραμματισμό του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων για την κάλυψη των κενών ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς,  παραμονές των Ολυμπιακών Αγώνων και με ό,τι αυτό συνεπάγεται για ολόκληρη την Εκπαιδευτική Κοινότητα.

 

 

 

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Αριθ. Πρωτ. 6327/18.02.2003

ΕΡΩΤΗΣΗ

 

Προς τους κ.κ. Υπουργούς Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων

 

Θέμα: Διαγωνισμός Εκπαιδευτικών μέσω  ΑΣΕΠ

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ

 

Αδικαιολόγητη  καθυστέρηση  παρατηρείται στην έκδοση των αποτελεσμάτων του γραπτού διαγωνισμού των εκπαιδευτικών,  που συμμετείχαν α) 30 Νοεμβρίου και 1 Δεκεμβρίου 2002 ( κλάδοι ΠΕ 60 Νηπιαγωγών, ΠΕ 70 Δασκάλων, ΠΕ 05 Γαλλικής Γλώσσας, ΠΕ 06 Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ 07 Γερμανικής Γλώσσας, ΠΕ 08 Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ 11 Φυσικής Αγωγής, ΠΕ 19 Πληροφορικής Πτυχιούχων ΑΕΙ και ΠΕ 20 Πληροφορικής Πτυχιούχων ΤΕΙ. )β) 7 και 8 Δεκεμβρίου ( κλάδοι ΠΕ01 Θεολόγων, ΠΕ03 Μαθηματικών, ΠΕ04 Φυσικών, ΠΕ10 Κοινωνιολόγων, ΠΕ02 Φιλολόγων, ΠΕ09 Οικονομολόγων, ΠΕ13 Νομικών & Πολιτικών Επιστημών, ΠΕ15 Οικιακής Οικονομίας  καθώς και των  7.157 υποψήφιους που συμμετείχαν στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ 2002 για πρόσληψη εκπαιδευτικών ΤΕΕ.

Παρά τις αλλαγές στο σύστημα των εξετάσεων, που πραγματοποιήθηκαν σε σχέση με τον προηγούμενο διαγωνισμό, προκειμένου να επιταχυνθεί η διαδικασία αξιολόγησης και έκδοσης των αποτελεσμάτων, τελικώς για μία ακόμη φορά το μόνο, που θα μείνει, θα είναι οι δακρύβρεχτες δηλώσεις των αρμοδίων περί αναζήτησης των ευθυνών όπως συνέβη και κατά τον  προηγούμενο διαγωνισμό  μεταξύ του ΑΣΕΠ και του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Οι ευθύνες είναι τεράστιες σε  όσους είχαν το καθήκον διεκπεραίωσης της διαδικασίας, ειδικά δε αν αληθεύει, ότι τα 240.000 και πλέον γραπτά των 70.000 περίπου χιλιάδων εκπαιδευτικών, που συμμετείχαν στο διαγωνισμό, παραμένουν μέχρι σήμερα στοιβαγμένα και εγκαταλειμμένα στο κτίριο του ΑΣΕΠ.

Οι συνέπειες όμως αυτής της κωλυσιεργίας πέραν των όλων άλλων είναι απολύτως βέβαιο, ότι θα επηρεάσουν και τον προγραμματισμό του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων για την κάλυψη των  κενών,  που υπάρχουν στα σχολεία ενόψει, της νέας σχολικής χρονιάς. Μιας χρονιάς παραμονής των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για ολόκληρη την Εκπαιδευτική Κοινότητα.

 

Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί

 

1) Πότε παρελήφθησαν τα γραπτά των εκπαιδευτικών; Έχει ξεκινήσει η διαδικασία  βαθμολόγησης τους ;

2) Οι υποψήφιοι συμμετείχαν σε δύο θεματικές ενότητες, στο Γνωστικό Αντικείμενο καθώς και στην Διδακτική μεθοδολογία – Παιδαγωγικά θέματα. Πότε προβλέπεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία βαθμολόγησης των γραπτών του τελευταίου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και να ανακοινωθούν  τα επίσημα αποτελέσματα;

3) Η καθυστέρηση αυτή τελικά θα επηρεάσει τον προγραμματισμό της κάλυψης των κενών θέσεων εκπαιδευτικών από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων;

 

 Αθήνα 18 Φεβρουαρίου 2003                                             Η Ερωτώσα Βουλευτής

 

                                                                                            Μαρία Κόλλια Τσαρουχά

                                                                                             Βουλευτής Ν. Σερρών

 



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 20.02.2003 00:00:00
 
Αναγνώσθηκε 485 φορές