Φορέων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ

Ι Δ Ρ Υ Τ Ι Κ Η   Δ Ι Α Κ Η Ρ Υ Ξ Η

 

ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ

Ηράκλειο: Εκπαιδευτική Προοπτική

Λασίθι: Αγωνιστική Συνεργασία

Ρέθυμνο: Παγκρήτια Εκπαιδευτική Προοπτική

Χανιά: Αγωνιστική Ενότητα – Συνεργασία

 

Για ένα

Νέο συνδικαλισμό

στις αντιλήψεις και στην πρακτική

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

η πρόσφατη θεσμοθέτηση και λειτουργία της Περιφερειακής Δ/νσης Κρήτης και του ΑΠΥΣΔΕ Κρήτης (Ανώτερο Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο), που είναι ‘δευτεροβάθμιο’ υπηρεσιακό συμβούλιο, δημιούργησε την ανάγκη μιας ακόμη πιο στενής συνεργασίας των καθηγητών στο επίπεδο της περιφέρειας Κρήτης. Για το λόγο αυτό δημιουργήσαμε τη

 

«ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ»

ü      Ηράκλειο: Εκπαιδευτική Προοπτική

ü      Λασίθι: Αγωνιστική Συνεργασία

ü      Ρέθυμνο: Παγκρήτια Εκπαιδευτική Προοπτική

ü      Χανιά: Αγωνιστική Ενότητα – Συνεργασία

 

Είμαστε καθηγητές-ενεργοί πολίτες, με προβληματισμούς για το μέλλον της εκπαίδευσης στη χώρα μας, με ανησυχίες για το περιβάλλον, την οικολογία, τον πολιτισμό, την τεχνολογία και την επιστήμη. Είμαστε ενεργοί πολίτες και προσπαθούμε να συμβάλομε μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες στη διαμόρφωση μιας κοινωνίας πιο ανθρώπινης και δημιουργικής. Είμαστε καθηγητές που βλέπουν γόνιμα και δημιουργικά το ευρωπαϊκό και ελληνικό κοινωνικό φόρουμ, αλλά και κάθε προσπάθεια των σύγχρονων κινημάτων να αναπτύξουν μια πειστική κριτική και δυναμική στάση απέναντι στο μοντέλο της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης.

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

όλοι εμείς επιθυμούμε να μπολιαστούν οι απόψεις και οι προτάσεις που ακολουθούν με την κρίση και τη γνώση των μαχόμενων εκπαιδευτικών στο σχολείο και στην κοινωνία. Γνωριζόμαστε άλλωστε στο σχολείο και είμαστε γνωστοί στις ΕΛΜΕ της Κρήτης για τη δράση μας και ξέρετε ότι αυτό είναι και η ειδοποιός διαφορά της ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ με τις άλλες παρατάξεις.

Επιδιώκουμε την υπέρβαση των άγονων παραταξιακών αντιπαραθέσεων, την συσπείρωση του κλάδου μας, τη σύνθεση των απόψεων, για να βγει ο κλάδος από την ατομική και συλλογική αδράνεια και να αναλάβει ενεργό ρόλο στην αντιμετώπιση των προβλημάτων των καθηγητών και της εκπαίδευσης. Αυτή την επιτυχημένη τακτική, όπως πιστεύομε, ακολουθούμε στις ΕΛΜΕ της Κρήτης τα τελευταία χρόνια. Την ίδια πολιτική προσπαθούμε να προωθήσουμε και στην ΟΛΜΕ.

 

 Η ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ

 

·         Έχει διασφαλίσει την αυτονομία της λειτουργίας της από κάθε είδους κομματικό έλεγχο και επιβολή καθώς και την ελευθερία των απόψεων των μελών της.       

·         Είναι μια διαρκής δημιουργική σύνθεση η οποία φιλοδοξεί να συσπειρώσει όλους τους συναδέλφους που είναι ενεργοί πολίτες και βλέπουν άδολα το συνδικαλισμό.

·         Συνεδριάζει και αποφασίζει για κάθε ζήτημα μετά από δημόσια πρόσκληση και είναι ανοιχτή σε κάθε συνάδελφο, που αγωνιά για την Παιδεία και πιστεύει ότι ‘δεν μπορεί να σωθεί μόνος του’.

·        Φιλοδοξεί να καλλιεργήσει τη συλλογικότητα κι ένα ρωμαλέο αγωνιστικό και διεκδικητικό συνδικαλιστικό κίνημα που είναι αναγκαίο για την επίλυση των προβλημάτων με διαδικασίες που έχουν ως βάση τη γνώση των προβλημάτων της Παιδείας, την ενημέρωση, τον προβληματισμό και την ανατροφοδότηση.

 

Μ’ αυτές της προϋποθέσεις σας καλούμε να αγωνιστούμε και να δημιουργήσουμε…

 

Αγωνιζόμαστε για ένα υποχρεωτικό δωδεκάχρονο σχολείο, δημόσιο, δωρεάν για όλα τα παιδιά. Ένα σχολείο που θα αμβλύνει τις κοινωνικές ανισότητες, θα αναπτύσσει όλες τις ικανότητες και δεξιότητες του μαθητή, θα παρέχει ουσιαστική παιδεία και μόρφωση, θα σέβεται και θα στηρίζει το περιβάλλον και τον πολιτισμό, θα δημιουργεί σκεπτόμενους, ελεύθερους και δημοκρατικούς πολίτες.

Προτείναμε πανεκπαιδευτικό συνέδριο για τον προσδιορισμό ενός τέτοιου σχολείου και καταθέσαμε πρόταση στο 10ο Συνέδριο για τη διοργάνωσή του. Στην πρόταση αυτή επιμένουμε και θα την προωθήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις.

         Αγωνιζόμαστε για έναν καθηγητή ηθικά, κοινωνικά, θεσμικά, επιστημονικά και οικονομικά αναβαθμισμένο και κατοχυρωμένο.

          Αγωνιζόμαστε για ένα νέο συνδικαλισμό που θα είναι ανεξάρτητος, χωρίς κομματικές συναλλαγές, θα  ασχολείται με τα προβλήματα του μαχόμενου καθηγητή, του μαθητή και του δημόσιου σχολείου. Για ένα νέο συνδικαλισμό που θα είναι η ασπίδα του συναδέλφου-εργαζόμενου, για να μπορέσει επιτέλους να αποκρούσει τη σκληρή νεοφιλελεύθερη πολιτική της κυβέρνησης καθώς και την επέλαση της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης  και της νέας… ‘νέας τάξης πραγμάτων’. Ένας τέτοιος συνδικαλισμός θα είναι πεδίο συλλογικής δράσης, έκφρασης και διεκδίκησης.

Η ελπίδα για ένα τέτοιο συνδικαλισμό ζωντάνεψε μετά τη μεγαλειώδη αντίσταση των εργαζομένων στην προσπάθεια για κατεδάφιση του ασφαλιστικού συστήματος. Ζωντάνεψε μέσα από τη ζωογόνηση των κινημάτων κατά της παγκοσμιοποίησης από το Σιάτλ ως τη Γένοβα (με επόμενο ορόσημο τη Θεσσαλονίκη του 2003) και από τις μεγαλειώδεις διαδηλώσεις για το περιβάλλον από το Ρίο ως το Γιοχάνεσμπουργκ, κατά του πολέμου χωρίς ‘αν’ και ‘αλλά’ από τις ΗΠΑ ως το Μιλάνο και κατά των ιδιωτικοποιήσεων στο Παρίσι και αλλού.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι το συνδικαλιστικό μας κίνημα καλείται να δράσει μέσα στο κλίμα της νέας τάξης πραγμάτων στο διεθνή και στον Ελληνικό χώρο. Να δράσει στο περιβάλλον της νέας ‘παγκόσμιας νέας τάξης’, που με επικεφαλής τη φονική πολεμική μηχανή των ΗΠΑ, η οποία αφού ισοπέδωσε τη Γιουγκοσλαβία και το Αφγανιστάν, ανακάλυψε το νέο εχθρό: την τρομοκρατία. Ο πόλεμος κατά της τρομοκρατίας είναι διαρκής και δε στρέφεται μόνο εναντίον των κρατών που δεν είναι ενσωματωμένα στη διεθνή νέα τάξη. Στρέφεται ενάντια σε οποιοδήποτε καθεστώς ή κοινωνικό κίνημα ή ομάδα που δε συμμορφώνεται, αλλά αντιστέκεται. Τα ανθρώπινα δικαιώματα, οι αγώνες των εργαζομένων, το Αφγανιστάν και οι Παλαιστίνιοι είναι τα πρώτα θύματα αυτού του πολέμου. Το Ιράκ έχει τώρα σειρά.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι το συνδικαλιστικό μας κίνημα καλείται να δράσει στο περιβάλλον της Ε.Ε και του ΕΥΡΩ, της απελευθέρωσης των αγορών, των ιδιωτικοποιήσεων, της κατεδάφισης του κράτους πρόνοιας  και της ελαστικοποίησης των εργασιακών σχέσεων.

Ειδικότερα έχει να αντιμετωπίσει την αντιεκπαιδευτική πολιτική της Κυβέρνησης και συγκεκριμένα: Την υποβάθμιση του Δημόσιου Σχολείου. Την ανυπαρξία ενδιαφέροντος για το Γυμνάσιο στο οποίο η μαθητική διαρροή είναι περίπου 15% παρά το γεγονός ότι το Γυμνάσιο είναι υποχρεωτική εκπαίδευση. Τις επιπτώσεις της «μεταρρυθμιζόμενης μεταρρύθμισης» στο Λύκειο και τα ΤΕΕ που είναι δραματικές. Τα ποσοστά μαθητικής διαρροής αυξήθηκαν δραματικά στο 15.9%, σημαντική είναι η απώλεια διδακτικού χρόνου για τη διεξαγωγή των εξετάσεων, διευρύνθηκαν οι μορφωτικές και κοινωνικές ανισότητες, αυξήθηκαν οι οικογενειακές δαπάνες για φροντιστήρια. Τα ΤΕΕ δεν έλυσαν τα προβλήματα τους και παραπαίουν ανάμεσα στην εκπαίδευση και την κατάρτιση. Την απαξίωση του καθηγητή, με αυξήσεις κοροϊδία στους μισθούς, με ασφυκτικό έλεγχο από την ιεραρχική κρατικοδίαιτη πυραμίδα, με περιστολή των ελευθεριών και των εργασιακών του δικαιωμάτων μέσω του καθηκοντολογίου και της αξιολόγησης. 

 

 

Μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον το συνδικαλιστικό μας κίνημα πρέπει να δράσει για:

 

  • Ένα υποχρεωτικό δωδεκάχρονο σχολείο, δημόσιο, δωρεάν για όλα τα παιδιά.
  • Την οικονομική αναβάθμιση – μισθολόγιο για τους εκπαιδευτικούς.
  • Το συνταξιοδοτικό και ασφαλιστικό.
  • Τα δικαιώματα των αναπληρωτών.
  • Την αντίσταση στην αξιολόγηση – χειραγώγηση.
  • Τη διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων που απειλούνται από το «καθηκοντολόγιο».
  • Την επιμόρφωση.
  • Ένα παραγωγικό 11ο συνέδριο.

 

 

Άμεσα όμως πρέπει να δώσει τη μάχη

για την ανάδειξη των Αιρετών Μελών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια.

 

Η ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ

καταθέτει τις απόψεις της στους μαχόμενους Καθηγητές και τους καλεί να στηρίξουν με την ψήφο τους εκείνους τους υποψήφιους που προτείνει.

 

Θέσεις

για τις εκλογές της 19-2-2003

για την ανάδειξη αιρετών μελών

στα υπηρεσιακά συμβούλια

 

Ο θεσμός των Αιρετών μελών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων είναι μια σημαντική κατάκτηση των εργαζομένων με τις απαραίτητες προϋποθέσεις ότι οι Αιρετοί εκπρόσωποι τους υπερασπίζονται τα δικαιώματα των εργαζομένων αποτρέποντας αδικίες σε βάρος τους, υπηρετούν τις θέσεις του κλάδου τους όπως αυτές διαμορφώνονται συλλογικά και συνεργάζονται στενά με τις συνδικαλιστικές τους οργανώσεις. Τα αιρετά μέλη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων μπορούν να επιβάλουν στην πράξη, κόντρα σε εγκυκλίους,  λύσεις υπέρ των συναδέλφων τους, δεν μπορούν όμως και δεν είναι αυτός ο σκοπός τους, να ανατρέψουν δηλαδή την Κυβέρνηση.    

Συναδέλφισσες συνάδελφοι,

 τα Υπηρεσιακά Συμβούλια ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ και ΚΥΣΔΕ είναι γνωστό ότι ασχολούνται με θέματα που αφορούν στην καθημερινή ζωή του καθηγητή καθώς και στην οικονομική και υπηρεσιακή του εξέλιξη. Τέτοια θέματα είναι: σύσταση – κατάργηση οργανικών θέσεων, διορισμοί, μεταθέσεις, αποσπάσεις, προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομισθίων, εκπαιδευτικές άδειες, επιλογές των στελεχών της εκπαίδευσης, πειθαρχικές υποθέσεις, εκπαιδευτικές άδειες, προαγωγές, μισθολογικές εξελίξεις κ.λπ.

Η ποικιλία των θεμάτων που αντιμετωπίζουν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια και οι επιπτώσεις των αποφάσεων τους στην καθημερινή ζωή, την οικονομική και υπηρεσιακή εξέλιξη του καθηγητή, απαιτούν από τα Αιρετά μέλη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων:

ü      Να δίνουν καθημερινούς και πολυδιάστατους αγώνες μέσα στα Συμβούλια για να υπερασπίζονται την αξιοπρέπεια, τα δικαιώματα και τα δίκαια αιτήματα των καθηγητών, τη διαφάνεια, την αξιοκρατία, την αντικειμενικότητα, την ευθυκρισία και την ανεξαρτησία των Υπηρεσιακών Συμβουλίων από τον Κυβερνητικό έλεγχο. Η ενημέρωση και η βοήθεια στον συνάδελφο για να διεκδικήσει ό,τι του ανήκει είναι υποχρέωση του Αιρετού και όχι εξυπηρέτηση για να κεφαλαιοποιείται στην αγορά των ψήφων. 

ü      Να δίνουν καθημερινούς και πολυδιάστατους αγώνες μέσα στα Συμβούλια αλλά και έξω από αυτά για να αντιπαλεύουν την κυβερνητική πολιτική  η οποία: κλείνει σχολεία και καταργεί οργανικές θέσεις. Ωθεί σε εργασιακή περιπλάνηση με αναγκαστικές αποσπάσεις και τοποθετήσεις σε πολλά σχολεία ταυτόχρονα. Οδηγεί ολόκληρους κλάδους σε εργασιακή εκκρεμότητα. Προωθεί την ελαστικοποίηση της εργασίας στο πρότυπο των Ι.Ε.Κ, ιδιαίτερα στους καθηγητές ειδικοτήτων των Τ.Ε.Ε. Επιβάλλει αποκλειστικά το θεσμό του ωρομίσθιου στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και την Ενισχυτική Διδασκαλία και την πρόσληψη με αδιαφανείς διαδικασίες. Αφαιρεί αρμοδιότητες: όπως οι προσλήψεις καθηγητών σε ολόκληρα τμήματα της Δ/θμιας εκπ/σης (τα Μουσικά Σχολεία, τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, ΤΑΔ - ΕΤΑΔ κ.λ.π από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια και τις  αναθέτει σε ιδιοτελείς και ρουσφετολογικές επιτροπές όπως π.χ η καλλιτεχνική επιτροπή). Δόμησε τον ιεραρχικό κρατικοδίαιτο διοικητικό μηχανισμό, επέβαλε τον Περιφερειακό Διευθυντή και ετοιμάζει σκληρές ελεγκτικές διαδικασίες με στόχο την πειθάρχηση του καθηγητή. Στήνει με γρήγορους ρυθμούς τον αξιολογητικό μηχανισμό και με πρόσχημα την αξιολόγηση στοχεύει στη χειραγώγηση του καθηγητή. Με το «καθηκοντολόγιο» δίνει τη χαριστική βολή στο εργασιακό καθεστώς του Εκπαιδευτικού. Μονοπρόσωπα όργανα μπορούν να επιμηκύνουν αυθαίρετα το ωράριο του εκπ/κού και να επιβάλουν ακόμη και εργασία τα Σαββατοκύριακα. Όλες οι παραπάνω επιπτώσεις της Κυβερνητικής πολιτικής έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με τις αρμοδιότητες των Υπηρεσιακών Συμβουλίων γι’ αυτό τα Αιρετά μέλη τους πρέπει να μην διαπλέκονται με την Κυβερνητική - Κομματική εξουσία, γιατί η διαπλοκή τούς αφαιρεί κάθε δυνατότητα αποστασιοποίησης.

ü      Να είναι μακριά από την ιεραρχική διοικητική, αξιολογητική  και πειθαρχική πυραμίδα, γιατί ο εναγκαλισμός μ’ αυτές τούς αφαιρεί κάθε δυνατότητα ανεξάρτητης έκφρασης. Είναι πάγια η τακτική της κομματικής διοίκησης, η οποία προκειμένου να διατηρηθεί στην εξουσία, εκμαυλίζει συνειδήσεις και δημιουργεί υποχείρια δίνοντας ένα μικρό κομμάτι από την πίτα της εξουσίας και ψίχουλα από την ασύδοτη οικονομική διαχείριση.     

ü      Να είναι δίπλα στους μαχόμενους καθηγητές, τους συλλόγους των καθηγητών και τα συνδικαλιστικά όργανα των καθηγητών. Να λειτουργούν σύμφωνα με τις αποφάσεις του κλάδου και να μη χρησιμοποιούν την ιδιότητα του Αιρετού μέλους του Υπηρεσιακού Συμβουλίου για συγκρότηση προσωπικών και παραταξιακών μηχανισμών πελατειακών σχέσεων. Οι αγώνες που δίνουν τα Αιρετά μέλη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων δίνονται κάτω από άνισες συνθήκες, γιατί έχουν να αντιμετωπίσουν τρία, και σε ορισμένες περιπτώσεις, τέσσερα, διορισμένα μέλη που είναι οι εντολοδόχοι της κυβερνητικής πολιτικής. Για να είναι επιτυχείς αυτοί οι αγώνες είναι απαραίτητη η συνεχής και στενή συνεργασία των Αιρετών μελών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων με τους μαχόμενους καθηγητές, τους συλλόγους των καθηγητών και με τα εκλεγμένα συνδικαλιστικά τους όργανα.

ü      Να γνωρίζουν άριστα όχι μόνο το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της εκπαίδευσης και τα υπηρεσιακά θέματα, αλλά και το σύνολο των θεμάτων και προβλημάτων της εκπαίδευσης και των καθηγητών. Πάνω στη γνώση αυτή θα στηρίζουν τους αγώνες τους για την κατοχύρωση των δικαιωμάτων των καθηγητών. Η γνώση αυτή θα κατοχυρώσει τον αγώνα μας ακόμη και αν αυτός ο αγώνας αντιτίθεται στο πνεύμα και στην αντίληψη των εγκυκλίων. Υπό την έννοια αυτή τα Αιρετά μέλη ενός Υπηρεσιακού Συμβουλίου οφείλουν να καταθέτουν αξιόπιστες και τεκμηριωμένες προτάσεις για τη διασφάλιση των συμφερόντων των εργαζομένων ώστε αυτές οι προτάσεις να μπορούν να διερευνηθούν περαιτέρω.

 

Η ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ

υπόσχεται ότι τα μέλη της τα οποία θα εκλεγούν στα Υπηρεσιακά Συμβούλια θα ανταποκριθούν στις παραπάνω απαιτήσεις. Εγγύηση για την υλοποίηση της παραπάνω υπόσχεσης είναι η ευαισθησία μας για την Δημοκρατία και η ως τώρα προσφορά μας με βάση τις παραπάνω αρχές και κατευθύνσεις. Η ανάληψη συγκεκριμένων πρωτοβουλιών για την αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη, προς τους εργαζόμενους καθηγητές, λειτουργία των Υπηρεσιακών Συμβουλίων είναι πρώτιστο μέλημά μας. Επίσης η διεκδίκηση υλοποίησης ημερίδας στην οποία θα συμμετέχουν όλα τα Αιρετά μέλη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων είναι στα άμεσα σχέδιά μας. Αυτή θα διοργανωθεί από την ΟΛΜΕ και τα Αιρετά μέλη του ΚΥΣΔΕ με τα παρακάτω ενδεικτικά θέματα:

 

·        Συνεργασία Αιρετών μελών Υπηρεσιακών Συμβουλίων και ΟΛΜΕ – ΕΛΜΕ.

·        Ενημέρωση των Αιρετών μελών για υπηρεσιακά θέματα και διαδικασίες.

·        Συντονισμός για σημαντικά θέματα και αλληλοενημέρωση.   

 

Συναδέλφισσες συνάδελφοι σας καλούμε να αγωνιστείτε μαζί μας:

 

Α) Για τη διεύρυνση του θεσμικού πλαισίου

 

·         Θεσμοθέτηση ενός πλαισίου που θα κατοχυρώνει την αξιοκρατία, τη διαφάνεια, την αντικειμενικότητα, το σεβασμό των εργασιακών δικαιωμάτων όλων των καθηγητών και θα διασφαλίζει τη δημοκρατία στις λειτουργίες των Υπηρεσιακών Συμβουλίων .

·         Δεύτερο βαθμό κρίσης και για τις μη πειθαρχικές αποφάσεις των Πρωτοβάθμιων Υπηρεσιακών Συμβουλίων. Είναι αδιανόητο μετά την κρίση των Πρωτοβάθμιων Υπηρεσιακών Συμβουλίων η μόνη διέξοδος να είναι τα διοικητικά δικαστήρια.

·         Θεσμοθέτηση διαδικασιών και μετρήσιμων κριτηρίων ώστε: Οι αποσπάσεις σε υπηρεσίες του Υπουργείου, Δ/νσεις, Γραφεία, Εξωτερικό, Πανεπιστήμια και οι κάθε είδους αποσπάσεις – διαθέσεις να γίνονται με αδιάβλητες διαδικασίες. Οι εκπαιδευτικές άδειες να δίνονται με αξιοκρατικές διαδικασίες. Επαναφορά των παραπάνω αρμοδιοτήτων στα ΠΥΣΔΕ – ΑΠΥΣΔΕ – ΚΥΣΔΕ.

·         Την εκλογή τρίτου Αιρετού στα Υπηρεσιακά Συμβούλια.

 

Β) Για την εκλογή Αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια που:

 

·         Θα είναι η φωνή μας και το στήριγμα μας στα Υπηρεσιακά Συμβούλια.

·         Θα δημοσιοποιούν τις απόψεις τους και θα καταργούν στην πράξη το απόρρητο.

·         Θα είναι μάχιμοι καθηγητές και δεν θα είναι διαπλεκόμενοι με την διοίκηση και την κομματική – κυβερνητική εξουσία.

·         Θα γνωρίζουν τα υπηρεσιακά θέματα και θα ενημερώνουν τους συναδέλφους.

·         Θα συνεργάζονται στενά με την ΟΛΜΕ και τις ΕΛΜΕ.

·         Δεν θα δημιουργούν πελατειακές σχέσεις και μηχανισμούς.

·         Θα είναι παρόντες στους αγώνες μέσα στα Υπηρεσιακά Συμβούλια αλλά και έξω από αυτά.

 

 

Η συγκρότηση των συμβουλίων είναι ιδιαίτερα σημαντική υπόθεση μέσα σε αυτές τις κρίσιμές συνθήκες, γι’ αυτό δεν μας ταιριάζει η αποχή και η εγκατάλειψη του πεδίου στους πελατειακούς μηχανισμούς. Ιδιαίτερα μάλιστα αυτή την περίοδο κατά την οποία η αλαζονεία της εξουσίας του Υπουργείου Παιδείας και η αποστροφή του απέναντι στις  διαδικασίες ελέγχου και διαφάνειας γίνεται κάθε μέρα και πιο καθαρή. Πώς αλλιώς μπορεί να αιτιολογηθεί η αφαίρεση αρμοδιοτήτων από το ΠΥΣΔΕ, όπως η τοποθέτηση αναπληρωτών ή η διαμόρφωση των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης από τους Προέδρους των Υπηρεσιακών Συμβουλίων χωρίς την συμμετοχή των Αιρετών κ.λ.π .

       Η συμμετοχή μας στα Υπηρεσιακά Συμβούλια δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ενσωμάτωση ή προσαρμογή ή υποταγή στις επιλογές και τις σκοπιμότητες της Κυβέρνησης και της διοίκησης. Βασίζεται στις Δημοκρατικές  Αρχές και απόψεις του συνδικαλιστικού κινήματος. Αγωνιζόμαστε για την ουσιαστική και ισότιμη έκφραση-εκπροσώπηση του κλάδου στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, για να κατοχυρώσουμε στην πράξη τη διαφανή, δημοκρατική και αξιοκρατική λειτουργία του.     

 

Ένα άλλο Υπηρεσιακό Συμβούλιο και μια άλλη λειτουργία του είναι εφικτή.


 

ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ   ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ

ΓΙΑ ΤΟ   Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε  ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ

 

«ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ  ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ»

 
 

 

 

 

 

 

Ηράκλειο: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ

Λασίθι: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Ρέθυμνο: ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ

Χανιά: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ »

 

  1. Βαρδουλάκης Εμμανουήλ του Δημητρίου ΠΕ04  8Ο Εν. Λύκειο Ηρακλ.
  2. Βογιατζή Ειρήνη του Σταύρου ΠΕ02 Εν. Λύκειο Περάματος Ρεθύμνου
  3. Ευθυμίου Αθηνά του Κων/νου ΠΕ06 1Ο Εν. Λύκειο Ρεθύμνου
  4. Κοτσιφάκης Παύλος του Κων/νου ΠΕ04 3Ο Εν. Λύκειο Χανίων
  5. Κρασοπούλου Αλεξάνδρα (Αλέκα) του Αθανασίου ΠΕ06 ΤΕΕ Κισάμου
  6. Κυριάκου Δημήτρης του Νικολάου ΠΕ06 1Ο Εν. Λύκειο Ιεράπετρας
  7. Μιγάδης Ηρακλής του Ιωάννου ΠΕ03 2Ο Γυμνάσιο Αγ. Νικολάου
  8. Μιχαλοδημητράκης Γεώργιος του Νικολάου ΠΕ19 2Ο ΤΕΕ Χανίων
  9. Νεονάκη Στυλιανή του Κων/νου ΠΕ02 4Ο Εν. Λύκειο Ηρακλ.
  10. Παπαδοπούλου Πολυτίμη του Κων/νου ΠΕ02 Γυμνάσιο Πανόρμου Ρεθύμνου
  11. Περαντωνάκης Αντώνιος του Κων/νου ΠΕ05 Γυμνάσιο Πρ. Ηλία Ηρακλείου
  12. Σαραντινός Γεώργιος του Ιωάννου ΠΕ03 1Ο Γυμνάσιο Ρεθύμνου
  13. Σασλής Βασίλειος του Γεωργίου ΠΕ04 7Ο Εν. Λύκειο Ηρακλ.
  14. Σερδάκη-Χιωτάκη Ευαγγελία του Εμμανουήλ ΠΕ06 7Ο Εν. Λύκειο Χανίων
  15. Σκουντής Γεώργιος του Κων/νου ΠΕ03 Εσπερινό Γυμνάσιο Ηρακλείου
  16. Σταθάκης Γεώργιος του Νικολάου ΠΕ03 Γυμνάσιο Επισκοπής Ρεθύμνου 
  17. Σταματάκης Χαρίδημος του Γεωργίου ΠΕ03 Εν. Λύκειο Γαζίου
  18. Σχετάκης Αντώνιος του Νικολάου ΠΕ04 4Ο Εν. Λύκειο Χανίων    

 

 

Ηράκλειο   2 - 2 – 2003

 

Συνάδελφε δεν πρέπει να λείψεις απ’ αυτή την εκλογή

Το μέλλον σου το φτιάχνεις εσύ

Μαζική συμμετοχή στις εκλογές της 19-2-2003

Εμπρός για ένα Νέο Συνδικαλισμό



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 02.02.2003 00:00:00
 
Αναγνώσθηκε 487 φορές