Φορέων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Προκλητικές διαστρεβλώσεις

Προκλητικές αντισυναδελφικές διαστρεβλώσεις

 

Η παρέμβαση του συναδέλφου κ. Περουλάκη επιχειρεί με απλουστεύσεις και ιδεοληψίες να συντηρήσει τις διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στο δημόσιο σχολείο και τη νόμιμη ιδιωτική πρωτοβουλία στο χώρο της εκπαίδευσης.

    Θεωρώ αναγκαίο να διευκρινίσω κατηγορηματικά τα εξής:

·         Οι Έλληνες φροντιστές δεν απαξιώνουν το δημόσιο σχολείο, αλλά ως κομμάτι της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας τα τελευταία 70 χρόνια έχουν θέσεις και απόψεις για την αποτελεσματική λειτουργία της και είμαστε οι πρώτοι που προσφέραμε  τις υπηρεσίες μας υπό ποιοτικότερες όρους.

·         Οι Έλληνες φροντιστές είναι ενεργοί πολίτες με συμμετοχή στο κοινωνικό γίγνεσθαι και γι΄ αυτό η κοινωνία τους επιβραβεύει ως βουλευτές, δημάρχους, δημοτικούς συμβούλους.

·         Το «Έμποροι της μάθησης» αποτελεί ύβρη για τα αναστήματα των Μαθηματικών, των Ελληνικών και των Φυσικών Επιστημών που δίδαξαν και συνέγραψαν βιβλία σταθμούς στην βιβλιογραφία της μέσης και ανώτατης εκπαίδευσης.

·         Να θυμίσω στον καλό συνάδελφο τους μεγάλους φροντιστές από το Ζερβό, τον Πάλλα, το Λεγάτο, το Λαμπρινόπουλο, το Μάγειρα, το Ρόκκο που στην κατοχή το φροντιστήριό του ήταν κέντρο εαμικής αντίστασης, τον τυφλό Έλληνα Μαθηματικό Μενεΐδη που έκανε το μοναδικό έργο να συντάξει μαθηματικά βιβλία για τους τυφλούς, το Μανωλκίδη των κοινωνικών αγώνων, το Μαντά, τον Ανδρακάκο, τον Μπελεζίνη και αμέτρητους άλλους δασκάλους που κατέθεσαν ψυχή και όραμα στις φροντιστηριακές τάξεις.

·         Να διευκρινίσω ότι εμείς ως μέτοχοι φροντιστηρίων θεωρούμε όλους τους συνεργαζόμενους καθηγητές μας πολύτιμους αρωγούς στη μαθησιακή διαδικασία οι οποίοι απολαμβάνουν ικανοποιητικών αμοιβών.

·         Να ξεκαθαρίσουμε ότι τα φροντιστήρια λειτουργούν εξισορροπητικά ως ιδιωτικά λαϊκά σχολεία στα οποία βρίσκουν πρόσβαση γνώσης τα παιδιά των χαμηλότερων εισοδηματικά τάξεων.

·         Όλες οι οικονομοτεχνικές μελέτες αποδεικνύουν περίτρανα ότι στα φροντιστήρια και τα ιδιωτικά σχολεία δεν υπάρχουν υπερκέρδη, καταρρίπτοντας το μύθο του πλουτισμού.

·         Είμαστε οι πρώτοι που προσφέρουμε τελείως δωρεάν φοίτηση στους απόρους, στα παιδιά πολιτικών προσφύγων σε συνεργασία με τη Διεθνή Αρμοστεία του Ο.Η.Ε, στους Τσιγγανόπαιδες πανελληνίως, που στηρίξαμε στην πράξη και αφιλοκερδώς την εκπαίδευση αλλοδαπών στο πρόγραμμα ΜΕΤΟΙΚΟΣ, την εκπαίδευση των Παιδιών Των Φαναριών σε συνεργασία με την UNICEF, την εκπαίδευση εθελοντών στην ΑΘΗΝΑ 2004, την εκπαίδευση Εφήβων στα Ιδρύματα Αγωγής Ανηλίκων .

·         Ο διάλογος για τα εκπαιδευτικά μας πράγματα πρέπει να γίνει χωρίς διαχωρισμούς και αναχώματα και κυρίως χωρίς την ιδεοληψία της εκπαιδευτικής κανονικότητας και του εκπαιδευτικού μονοπωλίου.

·         Ο διάλογος δεν μπορεί να γίνει με όσους κωφεύουν σε κάθε είδους έννοια αξιολόγησης της κρατικής εκπαίδευσης, σφυρίζουν αδιάφορα για τα 500 δις της μαύρης παιδείας των καθηγητών του δημοσίου, χρησιμοποιούν το 30% της προφορικής βαθμολογίας ως δέλεαρ για απεργιακές ακινητοποιήσεις, αδιαφορούν ανερυθρίαστα για το 84% των μαθητών που έχασαν τη χρονιά τους, αν και παρακολούθησαν μαθήματα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης.

             Οι φροντιστές δεν απαξιώνουν τη συνδρομή κανενός, αλλά και δεν ανέχονται την απαξίωση του εκπαιδευτικού τους έργου και της κοινωνικής τους προσφοράς. 

 

 

 

Ε.Παπαδέα

 

Πρόεδρος ΟΕΦΕ



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 18.03.2003 00:00:00
 
Αναγνώσθηκε 477 φορές