Ωράριο - Μισθοδοτικά - Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση

Πιστοποίηση Εκπαιδευτικών στις Τ

Πιστοποίηση Εκπαιδευτικών στις Τ.Π.Ε.

Το παρόν κείμενο έχει σκοπό την ενημέρωση των εκπαιδευτικών για:

  • Τη διαδικασία πιστοποίησης, η οποία η πρόκειται να ξεκινήσει το επόμενο χρονικό διάστημα.
  • Το περιεχόμενο της εξέτασης

·         Τον τρόπο προετοιμασίας των εκπαιδευτικών για την πιστοποίηση.

Πού θα γίνεται;

Η διαδικασία πιστοποίησης των δεξιοτήτων και γνώσεων των εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών θα υλοποιηθεί κατ΄ αρχήν σε Κέντρα Πιστοποίησης (ΚΕ.ΠΙΣ.), τα οποία είναι πλήρως εξοπλισμένα εργαστήρια Παν/μίων και ΤΕΙ που επιλέγονται με ανοικτή διαδικασία.

Πώς ο εκπαιδευτικός θα επιλέγει που θα πιστοποιηθεί;

Κάθε εκπαιδευτικός που επιθυμεί να πιστοποιηθεί, θα συμπληρώνει ηλεκτρονικά αίτηση στον κόμβο του έργου, επιλέγοντας το ΚΕ.ΠΙΣ. και την ημερομηνία που τον ενδιαφέρει να πιστοποιηθεί. Ο κόμβος ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ θα ενεργοποιηθεί το αμέσως προσεχές διάστημα. Η εκπαιδευτική κοινότητα θα ενημερώνεται κατάλληλα από την Επιτροπή Επιμόρφωσης κάθε περιοχής καθώς και από τους κόμβους του έργου.

Πόσες φορές μπορεί να συμμετάσχει;

Ο εκπαιδευτικός θα έχει στη διάθεσή του τρεις δυνατότητες συμμετοχής στη διαδικασία πιστοποίησης, οι οποίες θα πρέπει να απέχουν χρονικά μεταξύ τους τουλάχιστον ένα μήνα.

Την επιστημονική και τεχνική υποστήριξη του ΥΠΕΠΘ για τη διενέργεια της πιστοποίησης έχει το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΕΑΙΤΥ).

 

Διαδικασία Πιστοποίησης

Ο εκπαιδευτικός που επιθυμεί να συμμετέχει στη διαδικασία ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ακολουθεί τα παρακάτω βήματα:

1.      Συνδέεται στον κόμβο ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ μέσω του διαδικτύου (η πρόσβαση μπορεί να γίνει από την σχολική μονάδα του εκπαιδευτικού ή από οποιονδήποτε Η/Υ που έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο με την χρήση κωδικού που είναι μοναδικός για κάθε εκπαιδευτικό)

2.      Ενημερώνεται για τα διαθέσιμα ΚΕ.ΠΙΣ. καθώς και για τις διαθέσιμες ημέρες και ώρες ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ανά ΚΕ.ΠΙΣ.

3.      Υποβάλλει ηλεκτρονική αίτηση και δεσμεύεται ότι θα συμμετάσχει στη διαδικασία την καθορισμένη ημέρα και ώρα στο ΚΕ.ΠΙΣ. που επέλεξε. Προσέρχεται στο ΚΕ.ΠΙΣ., ταυτοποιείται και καταλαμβάνει μια θέση εργασίας σε υπολογιστή.

4.      Ενημερώνεται για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.

  1. Απαντά ηλεκτρονικά σε ένα σύνολο ερωτήσεων (test) που προκύπτει με τυχαίο τρόπο και είναι διαφορετικό για τον κάθε εκπαιδευτικό.

6.      Τα παραγόμενα σύνολα ερωτήσεων θα είναι της ίδιας δυσκολίας και αντιπροσωπευτικότητας. Ο εκπαιδευτικός θα έχει στη διάθεσή του το πολύ τρεις (3) ώρες για να ολοκληρώσει τη διαδικασία πιστοποίησης.

7.      Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ, τα δεδομένα των απαντήσεων που έχουν δοθεί από τους εκπαιδευτικούς, καταχωρίζονται σε μια κεντρική βάση δεδομένων. Μετά δύο (2) ημέρες από την ημέρα πιστοποίησης ο εκπαιδευτικός μπορεί να ενημερώνεται από τον κόμβο της πιστοποίησης για το αποτέλεσμα της διαδικασίας που τον αφορά. Η πρόσβαση στα αποτέλεσμα της πιστοποίησης θα επιτρέπεται μόνο στον ενδιαφερόμενο εκπαιδευτικό και διασφαλίζεται με τον κωδικό πρόσβασης που του έχει παραχωρηθεί.

8.      Το Πιστοποιητικό εκδίδεται από το ΥΠΕΠΘ μετά την επιτυχή συμμετοχή του στην πιστοποίηση.

9.      Μετά την επιτυχή εξέτασή του ενεργοποιείται η διαδικασία καταβολής της β’ δόσης της επιδότησης.

 

Το περιεχόμενο της εξέτασης

Οι ερωτήσεις στις οποίες καλείται να απαντήσει ο εκπαιδευτικός, που θα συμμετάσχει στη διαδικασία της ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ, θα έχουν άμεση συνάφεια με τους στόχους που έχουν τεθεί για το συγκεκριμένο πρόγραμμα «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση».

Στα πλαίσια αυτά πιστοποιείται η απόκτηση των απαραίτητων γνώσεων και δεξιοτήτων όπως αυτές προκύπτουν από τον πίνακα στόχων του προγράμματος επιμόρφωσης.

 

Προετοιμασία για την ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Παρακάτω δημοσιεύεται ενημερωτικό υλικό και υλικό προετοιμασίας με στόχο να διευκολυνθούν οι εκπαιδευτικοί που θέλουν να συμμετέχουν στη διαδικασία της ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.

Η δημοσίευση επιπλέον υλικού προετοιμασίας θα γίνεται σταδιακά. Οι ερωτήσεις που δημοσιεύονται είναι ενδεικτικές (όσον αφορά τα είδη των ερωτήσεων και το βαθμό δυσκολίας τους). Σε τακτά χρονικά διαστήματα θα δημοσιεύονται απαντήσεις και αιτιολογήσεις στα ερωτήματα προετοιμασίας.

 

Δείγματα ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ πιστοποίησης

Οι ερωτήσεις που ακολουθούν δεν αποτελούν ένα πλήρες δείγμα ερωτήσεων, αλλά μόνο ένα μικρό αριθμό ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ.

Οι ερωτήσεις που θα περιλαμβάνει ένα τεστ θα είναι κυρίως Ερωτήσεις Εφαρμογών αλλά και μικρός αριθμός Ερωτήσεων Κλειστού Τύπου (Σωστού / Λάθους, Πολλαπλής Επιλογής, Συμπλήρωσης κενού κλπ).

Στη συνέχεια, με τη σταδιακή δημοσίευση και άλλων ερωτήσεων στο επόμενο διάστημα, θα τεθεί στη διάθεση των εκπαιδευτικών πλήθος αντιπροσωπευτικών δειγμάτων ερωτήσεων καθώς και ενδεικτικά ολοκληρωμένα τεστ.

Παραδείγματα Ερωτήσεων

ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 1

Είδος:

Ερώτηση Εφαρμογής

Βαθμός Δυσκολίας:

Εύκολη

Γνωστικό Αντικείμενο:

Επεξεργασία Κειμένου

Εκφώνηση:

να εφαρμόσετε στη λέξη "προσωπικότητα" στην πρώτη γραμμή της 2ης παραγράφου το στυλ έντονα (bold)

Αρχείο Εργασίας:

 

 

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ

Στον το΅έα της εκπαίδευσης πρωταρχικό ρόλο παίζει η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού (μεταδοτικότητα, επικοινωνία, διαίσθηση, ρυθ΅ός διδασκαλίας, ευαισθησία στα εξωτερικά ΅ηνύ΅ατα, γλώσσα σώ΅ατος, διάθεση κτλ.) και όχι ΅όνο οι γνώσεις του.

Ως βιω΅ατική διδασκαλία ορίζου΅ε την ενεργοποίηση της σχέσης και της αλληλεπίδρασης των ΅ελών της ο΅άδας, η οποία αναδεικνύει το ανθρώπινο δυνα΅ικό και τις ιδιαιτερότητες του καθενός. Στόχος της είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η βελτίωση ικανοτήτων που θα χρησι΅οποιήσει ο εκπαιδευό΅ενος αρχικά στην προσωπική του ζωή και στη συνέχεια στην επαγγελ΅ατική του.

 

 

 

Αρχείο Απάντησης:

 

 

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ

Στον το΅έα της εκπαίδευσης πρωταρχικό ρόλο παίζει η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού (μεταδοτικότητα, επικοινωνία, διαίσθηση, ρυθ΅ός διδασκαλίας, ευαισθησία στα εξωτερικά ΅ηνύ΅ατα, γλώσσα σώ΅ατος, διάθεση κτλ.) και όχι ΅όνο οι γνώσεις του.

Ως βιω΅ατική διδασκαλία ορίζου΅ε την ενεργοποίηση της σχέσης και της αλληλεπίδρασης των ΅ελών της ο΅άδας, η οποία αναδεικνύει το ανθρώπινο δυνα΅ικό και τις ιδιαιτερότητες του καθενός. Στόχος της είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η βελτίωση ικανοτήτων που θα χρησι΅οποιήσει ο εκπαιδευό΅ενος αρχικά στην προσωπική του ζωή και στη συνέχεια στην επαγγελ΅ατική του.

 


ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 2

Είδος:

Ερώτηση Εφαρμογής

Βαθμός Δυσκολίας:

Εύκολη

Γνωστικό Αντικείμενο:

Επεξεργασία Κειμένου

Εκφώνηση:

να εισάγετε από τη συλλογή έτοιμων (clipart) μια εικόνα (π.χ. την 1η εικόνα (βιβλία) από την κατηγορία εκπαίδευση) στη 2η γραμμή του εγγράφου δηλαδή ανάμεσα στον τίτλο και στην 1η παράγραφο

Αρχείο Εργασίας:

 

 

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ

Στον το΅έα της εκπαίδευσης πρωταρχικό ρόλο παίζει η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού (μεταδοτικότητα, επικοινωνία, διαίσθηση, ρυθ΅ός διδασκαλίας, ευαισθησία στα εξωτερικά ΅ηνύ΅ατα, γλώσσα σώ΅ατος, διάθεση κτλ.) και όχι ΅όνο οι γνώσεις του.

Ως βιω΅ατική διδασκαλία ορίζου΅ε την ενεργοποίηση της σχέσης και της αλληλεπίδρασης των ΅ελών της ο΅άδας, η οποία αναδεικνύει το ανθρώπινο δυνα΅ικό και τις ιδιαιτερότητες του καθενός. Στόχος της είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η βελτίωση ικανοτήτων που θα χρησι΅οποιήσει ο εκπαιδευό΅ενος αρχικά στην προσωπική του ζωή και στη συνέχεια στην επαγγελ΅ατική του.

 

 

 

Αρχείο Απάντησης:

 

 

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ

Στον το΅έα της εκπαίδευσης πρωταρχικό ρόλο παίζει η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού (μεταδοτικότητα, επικοινωνία, διαίσθηση, ρυθ΅ός διδασκαλίας, ευαισθησία στα εξωτερικά ΅ηνύ΅ατα, γλώσσα σώ΅ατος, διάθεση κτλ.) και όχι ΅όνο οι γνώσεις του.

Ως βιω΅ατική διδασκαλία ορίζου΅ε την ενεργοποίηση της σχέσης και της αλληλεπίδρασης των ΅ελών της ο΅άδας, η οποία αναδεικνύει το ανθρώπινο δυνα΅ικό και τις ιδιαιτερότητες του καθενός. Στόχος της είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η βελτίωση ικανοτήτων που θα χρησι΅οποιήσει ο εκπαιδευό΅ενος αρχικά στην προσωπική του ζωή και στη συνέχεια στην επαγγελ΅ατική του.

 


ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 3

Είδος:

Ερώτηση Εφαρμογής

Βαθμός Δυσκολίας:

Μέτρια

Γνωστικό Αντικείμενο:

Επεξεργασία Κειμένου

Εκφώνηση:

να υπογραμμίσετε όλες τις λέξεις που βρίσκονται μέσα στην παρένθεση της 2ης παραγράφου χρησιμοποιώντας το στυλ υπογράμμισης Μόνο λέξεις (Words only)

Αρχείο Εργασίας:

 

 

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ

Στον το΅έα της εκπαίδευσης πρωταρχικό ρόλο παίζει η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού (μεταδοτικότητα, επικοινωνία, διαίσθηση, ρυθ΅ός διδασκαλίας, ευαισθησία στα εξωτερικά ΅ηνύ΅ατα, γλώσσα σώ΅ατος, διάθεση κτλ.) και όχι ΅όνο οι γνώσεις του.

Ως βιω΅ατική διδασκαλία ορίζου΅ε την ενεργοποίηση της σχέσης και της αλληλεπίδρασης των ΅ελών της ο΅άδας, η οποία αναδεικνύει το ανθρώπινο δυνα΅ικό και τις ιδιαιτερότητες του καθενός. Στόχος της είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η βελτίωση ικανοτήτων που θα χρησι΅οποιήσει ο εκπαιδευό΅ενος αρχικά στην προσωπική του ζωή και στη συνέχεια στην επαγγελ΅ατική του.

 

 

 

Αρχείο Απάντησης:

 

 

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ

Στον το΅έα της εκπαίδευσης πρωταρχικό ρόλο παίζει η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού (μεταδοτικότητα, επικοινωνία, διαίσθηση, ρυθ΅ός, διδασκαλίας, ευαισθησία στα εξωτερικά ΅ηνύ΅ατα, γλώσσα σώ΅ατος, διάθεση κτλ.) και όχι ΅όνο οι γνώσεις του.

Ως βιω΅ατική διδασκαλία ορίζου΅ε την ενεργοποίηση της σχέσης και της αλληλεπίδρασης των ΅ελών της ο΅άδας, η οποία αναδεικνύει το ανθρώπινο δυνα΅ικό και τις ιδιαιτερότητες του καθενός. Στόχος της είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η βελτίωση ικανοτήτων που θα χρησι΅οποιήσει ο εκπαιδευό΅ενος αρχικά στην προσωπική του ζωή και στη συνέχεια στην επαγγελ΅ατική του.

 

 

 

 


ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 4

Είδος:

Ερώτηση Εφαρμογής

Βαθμός Δυσκολίας:

Μέτρια

Γνωστικό Αντικείμενο:

Επεξεργασία Κειμένου

Εκφώνηση:

να αφαιρέσετε την αρίθμηση από τις αριθμημένες παραγράφους, ώστε οι παράγραφοι να μην έχουν ούτε αρίθμηση, ούτε κουκίδες

Αρχείο Εργασίας:

 

 

Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού

Το εκπαιδευτικό λογισμικό ως προς τη χρήση του στη μαθησιακή διαδικασία μπορεί να ταξινομηθεί σε:

1. Λογισμικό εκγύμνασης
2. Λογισμικό παρουσίασης
3. Λογισμικό προσομοίωσης
4. Λογισμικό επίλυσης προβλήματος
5. Εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας
6. Εκπαιδευτικά παιχνίδια

Στη συνέχεια αναφέρονται χαρακτηριστικά παραδείγματα από κάθε κατηγορία.

 

 

 

Αρχείο Απάντησης:

 

 

Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού

Το εκπαιδευτικό λογισμικό ως προς τη χρήση του στη μαθησιακή διαδικασία μπορεί να ταξινομηθεί σε:

Λογισμικό εκγύμνασης
Λογισμικό παρουσίασης
Λογισμικό προσομοίωσης
Λογισμικό επίλυσης προβλήματος
Εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας
Εκπαιδευτικά παιχνίδια

Στη συνέχεια αναφέρονται χαρακτηριστικά παραδείγματα από κάθε κατηγορία.

 


ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 5

Είδος:

Ερώτηση Εφαρμογής

Βαθμός Δυσκολίας:

Δύσκολη

Γνωστικό Αντικείμενο:

Επεξεργασία Κειμένου

Εκφώνηση:

να συμπληρώσετε τη φράση «Ο ΧΗΜΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΕΙΝΑΙ:» πληκτρολογώντας στην αγγλική γλώσσα τον τύπο Η2Ο

Αρχείο Εργασίας:

 

 

Ο ΧΗΜΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΕΙΝΑΙ:

 

 

 

Αρχείο Απάντησης:

 

 

Ο ΧΗΜΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΕΙΝΑΙ: Η2Ο

 


ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 6

Είδος:

Ερώτηση Εφαρμογής

Βαθμός Δυσκολίας:

Πολύ Δύσκολη

Γνωστικό Αντικείμενο:

Επεξεργασία Κειμένου

Εκφώνηση:

α) να τοποθετήσετε το δένδρο μέσα στο κέντρο του κύκλου,
β) να ομαδοποιήσετε τα δύο αντικείμενα σε ένα και
γ) να γεμίσετε το ομαδοποιημένο αντικείμενο με χρώμα ανοικτό πράσινο.

Αρχείο Εργασίας:

 

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΟΛΟΥ

 

 

 

Αρχείο Απάντησης:

 

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΟΛΟΥ

 


ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 7

Είδος:

Ερώτηση Εφαρμογής

Βαθμός Δυσκολίας:

Μέτρια

Γνωστικό Αντικείμενο:

Επεξεργασία Κειμένου

Εκφώνηση:

Στη δεύτερη γραμμή του αρχείου και πριν από τη λέξη: Επιμόρφωσης, να εισάγετε τη λέξη: Επιτροπή, έτσι ώστε συνολικά να εμφανίζεται: Επιτροπή Επιμόρφωσης και στη συνέχεια να κάνετε ορθογραφικό έλεγχο και διόρθωση.

Αρχείο Εργασίας:

 

 

Κοινωνία της Πληροφορίας
Επιμόρφωσης

Έργο: Επιμόρφωση των εκπεδευτικών στην αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών στην εκπαίδευση.

Στο πλαίσιο του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης και του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Κοινωνία της Πληροφορίας", το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων προχωρεί στην υλοποίηση του έργου: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση» το οποίο είναι ενταγμένο στο Μέτρο 1.2 του ’ξονα "Παιδεία και Πολιτισμός" και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (75% από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από Εθνικούς Πόρους.

 

 

 

Αρχείο Απάντησης:

 

 

Κοινωνία της Πληροφορίας
Επιτροπή Επιμόρφωσης

Έργο: Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών στην εκπαίδευση.

Στο πλαίσιο του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης και του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Κοινωνία της Πληροφορίας", το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων προχωρεί στην υλοποίηση του έργου: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση» το οποίο είναι ενταγμένο στο Μέτρο 1.2 του ’ξονα "Παιδεία και Πολιτισμός" και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (75% από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από Εθνικούς Πόρους.

 


ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 8

Είδος:

Ερώτηση Εφαρμογής

Βαθμός Δυσκολίας:

Μέτρια

Γνωστικό Αντικείμενο:

Επεξεργασία Κειμένου

Εκφώνηση:

να επιλέξετε την 1η στήλη (Α/Α) του πίνακα και να στοιχίσετε το περιεχόμενο της στο κέντρο

Αρχείο Εργασίας:

 

 

A/A

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΑΡΙΘΜΟΣ
ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ
ΚΑΤΑΤΑΞΗ

1.

www.in.gr

33.278.000

528

2.

www.naftemporiki.gr

10.800.000

1.578

3.

www.flash.gr

9.149.000

1.837

4.

www.eone.gr

4.620.000

3.604

5.

www.hol.gr

4.150.000

4.012

6.

www.forthnet.gr

3.376.000

4.883

7.

www.hellasyellow.gr

3.312.000

4.967

8.

www.otenet.gr

3.240.000

5.057

9.

www.pathfinder.gr

2.300.000

7.008

10.

www.ypepth.gr

1.964.000

8.118

 

 

 

Αρχείο Απάντησης:

 

 

A/A

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΑΡΙΘΜΟΣ
ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ
ΚΑΤΑΤΑΞΗ

1.

www.in.gr

33.278.000

528

2.

www.naftemporiki.gr

10.800.000

1.578

3.

www.flash.gr

9.149.000

1.837

4.

www.eone.gr

4.620.000

3.604

5.

www.hol.gr

4.150.000

4.012

6.

www.forthnet.gr

3.376.000

4.883

7.

www.hellasyellow.gr

3.312.000

4.967

8.

www.otenet.gr

3.240.000

5.057

9.

www.pathfinder.gr

2.300.000

7.008

10.

www.ypepth.gr

1.964.000

8.118

 


ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 9

Είδος:

Ερώτηση Εφαρμογής

Βαθμός Δυσκολίας:

Μέτρια

Γνωστικό Αντικείμενο:

Επεξεργασία Κειμένου

Εκφώνηση:

να αποθηκεύσετε το ανοικτό έγγραφο στο φάκελο C:ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΕΝΤΥΠΑ με όνομα: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Αρχείο Εργασίας:

 

 

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Οι διεθνείς εξελίξεις στον οικονο΅ικό, τεχνολογικό, κοινωνικό και πολιτισ΅ικό το΅έα, καθιστούν αναγκαία την απόκτηση, από ολοένα περισσότερους πολίτες, γνώσεων και ικανοτήτων που να είναι εύκολα ανανεώσι΅ες, προσαρ΅όσι΅ες και ΅εταφέρσι΅ες σε διάφορες θέσεις εργασίας. Η κυριότερη αιτία αυτού του φαινο΅ένου είναι οι ραγδαίες αλλαγές που συντελούνται στις ΅ορφές παραγωγής και εργασίας, κυρίως λόγω των τεχνολογικών εξελίξεων. Σή΅ερα, είναι ελάχιστοι οι εργαζό΅ενοι που απαιτείται να επιτελούν εξειδικευ΅ένα καθήκοντα ή να χειρίζονται επαναλα΅βανό΅ενες διαδικασίες.

Καθώς προχωρού΅ε στην εποχή της γνώσης, αλλάζουν οι απόψεις ΅ας σχετικά ΅ε το τι είναι εκπαίδευση, πού και πώς παρέχεται και ποιους στόχους επιδιώκει.

 


ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 10

Είδος:

Ερώτηση Κλειστού τύπου (Σωστού / Λάθους)

Βαθμός Δυσκολίας:

Μέτρια

Γνωστικό Αντικείμενο:

Διαθεματική

Εκφώνηση:

Όταν αποθηκεύουμε πληροφορίες σε ένα αρχείο δίνουμε πάντα ένα νέο όνομα σε αυτό.

Επιλογή από:

Σωστό ¨ Λάθος¨

Σωστή Απάντηση:

Σωστό ¨ Λάθοςþ


ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 11

Είδος:

Ερώτηση Κλειστού τύπου (Συμπλήρωσης κενού)

Βαθμός Δυσκολίας:

Εύκολη

Γνωστικό Αντικείμενο:

Διαθεματική

Εκφώνηση:

Τα ονόματα των αρχείων που αποθηκεύονται από τον επεξεργαστή κειμένου έχουν επέκταση ______.

Επιλογή από:

Ποιο από τα παρακάτω συμπληρώνει σωστά το κενό:
α. exe
β. doc
γ. ppt
δ. jpg

Σωστή Απάντηση:

Σωστό (β)


ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 12

Είδος:

Ερώτηση Κλειστού τύπου (Πολλαπλής Επιλογής)

Βαθμός Δυσκολίας:

Εύκολη

Γνωστικό Αντικείμενο:

Διαθεματική

Εκφώνηση:

Ποιο από τα παρακάτω προγράμματα θα χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε και να εκτυπώσετε μία «Αίτηση Χορήγησης Αναρρωτικής ’δειας.

Επιλογή από:

¨ α) Powerpoint
¨ β) Word
¨ γ) Excel
¨ δ) Internet Explorer

Σωστή Απάντηση:

þ β) Word


 



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 01.04.2003 00:00:00
 
Αναγνώσθηκε 507 φορές